اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی آبان ماه سال‌جاری صورت گرفت

تشکیل 431 پرونده تخلف واحدهای صنفی در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: طی آبان ماه سال‌جاری 431 فقره پرونده تخلف واحدهای صنفی در استان زنجان تشکیل شده است.

تشکیل 431 پرونده تخلف واحدهای صنفی در زنجان

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 174 واحد صنفی فاقد پروانه در استان زنجان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه مجموع بازرسی‌های انجام شده از واحدهای صنفی استان زنجان 7 هزار و 403 فقره اعلام شده است، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در مجمع امور صنفی استان یک میلیارد و 644 میلیون و 393 هزار و 81 ریال برآورد شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه 84 مورد از تخلفات شامل گران‌فروشی، شش مورد تقلب، 22 مورد عدم درج قیمت و پنج مورد نیز به دلیل احتکار بوده است، اضافه کرد: ‌46 مورد از تخلفات ثبت شده توسط مجمع امور صنفی استان زنجان شامل عدم صدور صورت حساب اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه پنج مورد از تخلفات واحدهای صنفی استان زنجان در آبان ماه سال‌جاری به دلیل تداخلات صنفی بوده است، تصریح کرد: 94 مورد از تخلفات نیز شامل موارد مختلفی می‌شود.

شریفی با بیان اینکه در مجموع طی آبان ماه سال‌جاری 283 فقره شکایات به واحد نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان رسیده است، یادآور شد: 83 فقره از شکایات دریافتی تخلف شناخته شده است.

وی ادامه داد: 75 فقره از شکایات ثبت شده در مجمع امور صنفی استان زنجان با جلب رضایت شاکیان مختومه اعلام شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه 59 مورد از شکایات مردمی مربوط به شکایاتی است که اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان به منظور انجام کار کارشناسی به واحد نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان ارجاع داده است، خاطرنشان شد: در مجموع در آبان ماه سال‌جاری 431 فقره پرونده در زمینه تخلفات واحدهای صنفی استان زنجان تشکیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه بیشتر شکایات رسیده در بخش کالاها شامل گوشت قرمز، مواد غذایی و حبوبات بوده است، یادآور شد: بیشتر شکایات مردمی در بخش خدمات نیز در زمینه صنف مشاورین املاک و نمایشگاه‌های اتومبیل اعلام شده است.

انتهای پیام/73006/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول