اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دلیجان:

اصناف در رفع مشکلات مردم گام بردارند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری دلیجان گفت: اصناف با تجارب ارزشمندی که دارند می‌توانند در راستای رفع مشکلات مردم گام‌های ارزشمندی بردارند.

اصناف در رفع مشکلات مردم گام بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مهرداد امرایی ظهر امروز در همایش مجمع امور صنفی شهر دلیجان که با حضور رئیس شورای اصناف کشور برگزار شد، اظهار داشت: از آنجا که دشمنان قسم‌خورده نظام در راستای بحرانی نشان دادن شرایط کشور تلاش می‌کنند، مجامع امور صنفی و اصناف خط مقدم جنگ نرم دشمنان هستند و در این راستا وظایف سخت و سنگینی بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: با روحیه ایثار و تعهدی که در مجامع امور صنفی و بازاریان دیده می‌شود بدون شک می‌توان با کمک این قشر از افراد جامعه، مشکلات موجود در بازار را شناسایی و در راستای رفع این مشکلات حرکت کرد.

سرپرست فرمانداری دلیجان بیان کرد: در دوران قبل و بعد از انقلاب و همچنین در دوران هشت سال دفاع مقدس، هدفمندی یارانه‌ها و تنظیم بازار همیشه اصناف یار و یاور این انقلاب و بازوی دولت و روحانیون بوده‌اند که این واقعیت بر کسی پوشیده نیست، اکنون نیز اصناف با تجارب ارزشمندی که دارند، می‌توانند در راستای رفع مشکلات مردم گام‌های مؤثر و ارزشمندی بردارند.

رئیس مجمع امور صنفی شهر دلیجان نیز گفت: سیاست توزیع در کشور اشکالات بسیاری دارد که با وجود این اشکالات هرگز نمی‌توان به نقطه ایده‌آل رسید.

حمیدرضا ابراهیمی با انتقاد از عملکرد مجلسی‌‌ها در تدوین قانون مجامع صنفی افزود: تدوین قانون مجامع صنفی باید پیش از این‌ها در مجلس نهایی می‌شد که می‌طلبد تدوین این قانون در مجلس سرعت بگیرد.

وی تصریح کرد: در دوران گذشته علما و روحانیون توجه ویژه‌ای به کسبه داشتند تا جایی که حتی خانواده‌ خود را به این عزیزان می‌سپردند، اما امروز نگاه تغییر کرده است که باید در این زمینه آسیب‌شناسی کرد.

رئیس مجمع امور صنفی دلیجان با بیان اینکه در حال حاضر 15 تا 20 درصد از واحدهای صنفی در کشور بدون پروانه هستند اظهار کرد: خوشبختانه دلیجان با 2 هزار واحد صنفی، کم‌تخلف‌ترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد.

انتهای پیام/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول