اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرگانان وزارت صنعت کشور:

نقش اصناف در کشور یک نقش کلیدی است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور گفت: امروز نقش اصناف در کشور یک نقش کلیدی است.

نقش اصناف در کشور یک نقش کلیدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جمشید گلپور در سومین کارگاه آموزشی اصناف و رابطان پایگاه‌های اطلاع‌رسانی سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت در قزوین که امروز در سالن کنفرانس هتل مرمر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نمی‌توان نقش مهم و کلیدی اصناف را در کشور نادیده بگریم و به راحتی از کنار آن عبور کنیم.

وی ادامه داد: اصناف می‌توانند در این روزها به خوبی التهاب بازار را در کشور مدیریت کنند و با تقویت روحیه مردم آرامش طبیعی بازار را حفظ کنند.

گلپور یکی از مهم‌ترین نقش‌های اصناف را مبارزه با قاچاق کالا و استفاده از کالای ایرانی برشمرد و بیان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و با توجه به شعار حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اصناف می‌توانند بهترین نقش ممکن را در تحقق این شعار به وجود بیاورند.

معاون برنامه‌ریزی مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت  صنعت، معدن و تجارت کشور با اشاره به اینکه قانون صنفی ما با حضور کارشناسان باید بازنگری شود، افزود: می‌توان با حضور اصحاب فن با روش‌های علمی به روز دنیا زمینه تغییرات مثبت و مناسب را در زمینه اصناف به وجود آورد.

وی با بیان اینکه در بازار روز دنیا امروزه تکنولوژی حرف اول و آخر را می‌زند، عنوان کرد: رقابت در فضای کسب و کار بحثی جدی است که باید تلاش کرد با استفاده از اطلاعات و آموزش خود را به سطح رقیبان جهانی برسانیم تا از قافله علم روز دنیا عقب نمانیم.

گلپور با بیان اینکه امروز وظیفه مسئولان صنعت، معدن و تجارت در زمینه اصناف بسیار خطیر است، افزود: مسئولان این سازمان در مراکز استان‌ها باید تلاش‌های خود را افزایش دهند تا بتوانیم از ظرفیت‌های موجود و پتانسیل‌های بالای موجود در کشور بهره لازم را به بهترین شکل ممکن ببریم.

معاون برنامه‌ریزی مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت  صنعت، معدن و تجارت کشور با اشاره به اینکه قزوین طی سال‌های گذشته روند روبه رشدی در زمینه اصناف از خود نشان داده است، خاطرنشان کرد: مسلما این امر در سایه تلاش و برنامه‌ریزی محقق شده و فعالیت‌های این استان می‌تواند الگوی خوبی برای دیگر استان‌های موجود در کشور قرار بگیرد.

انتهای پیام/77004/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول