اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قزوین

کارگاه آموزشی اصناف و رابطان پایگاه‌های کشور برگزار شد

خبرگزاری فارس: سومین کارگاه آموزشی اصناف و رابطان پایگاه‌های اطلاع‌رسانی سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت در قزوین برگزار شد.

کارگاه آموزشی اصناف و رابطان پایگاه‌های کشور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، این همایش ظهر امروز با حضور حسن جمشیدی‌ها رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، جمشید گلپور معاون برنامه‌ریزی مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت  صنعت، معدن و تجارت و رؤسای مجامع امور صنفی، هیئت مدیره اتحادیه، معاونان بازرگانان داخلی سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها در سالن کنفرانس هتل مرمر قزوین برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی رونق کسب و کار و رقابت در بازار کنونی و داشتن اطلاعات به‌روز و کارآمد و استفاده از تکنولوژی مدرن برای اصناف ضروری خوانده شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در این کارگاه آموزشی با اشاره به اینکه موضوع تنظیم بازار در سال تولید ملی بسیار مهم و اساسی است و در مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید داخلی تاثیر بسزایی دارد، اظهار کرد: اصناف می‌توانند با همدلی و مشارکت با دولت در تقویت روحیه مردم به ساماندهی این فعالیت‌های صنفی کمک شایانی بکنند.

جمشیدی‌ها عنوان کرد: اگر بخواهیم بازار و اصنافی پویا داشته باشیم باید در ابتدا بتوانیم قوانین موجود را به بهترین شکل ممکن اصلاح کنیم.

وی یکی از مهم‌ترین تغییرات کنونی در بازار و اصناف را تغییرات تکنولوژی ذکر کرد و گفت: در این زمینه باید با استفاده از روش‌های مدرن و تطبیق شرایط کنونی به رونق بازار کسب و کار با توجه به حجم گسترده امکانات روز دنیا به سرعت وارد عمل شویم تا از رقابت با دیگر کشورهای صاحب نام دنیا عقب نمانیم.

در این کارگاه آموزشی همچنین معاون برنامه‌ریزی مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور اظهار کرد: اگر قرار است در زمینه گروه‌های کالایی تصمیم‌گیری شود و یا تغییراتی در این زمینه صورت بگیرد لازم است نماینده اصناف و کارشناسان نیز با همراهی خود بتوانند حضوری مؤثر در عملکرد بهتر اصناف داشته باشند.

جمشید گلپور با اشاره به اینکه قزوین در سال‌های اخیر روند مطلوبی داشته و توانسته جایگاه خود را در زمینه اصناف ارتقا بخشد، افزود: مسلما این امر در سایه تلاش و برنامه‌ریزی محقق شده و فعالیت‌های این استان می‌تواند الگوی خوبی برای سایر اصناف کشور باشد.

انتهای پیام/77004/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول