اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در سالن 6 هزار نفری مجموع انقلاب زنجان

تیم‌های اول و سوم لیگ برتر بسکتبال در زنجان به مصاف هم می‌روند

خبرگزاری فارس: تیم‌های بسکتبال همیاری زنجان و پتروشیمی بندر امام به عنوان تیم‌های سوم و اول لیگ برتر امروز در زنجان به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های اول و سوم لیگ برتر بسکتبال در زنجان به مصاف هم می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، تیم بسکتبال همیاری زنجان در حالی امروز به مصاف تیم پتروشیمی بندر امام می‌رود که در صورت برد در این دیدار می‌تواند جایگاه نخست لیگ برتر را از آن خود کند.

تیم بسکتبال همیاری زنجان در حال حاضر با هفت امتیاز از چهار دیدار خود که حاصل سه برد و یک باخت است در جایگاه سوم قرار دارد، در حالی که تیم پتروشیمی بندر امام با هشت امتیاز از چهار برد خود در جایگاه نخست لیگ برتر قرار دارد.

تیم بسکتبال همیاری زنجان امروز می‌تواند با برتری مقابل حریف خود با 9 امتیاز صدرنشین شده و جایگاه تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام را از آن خود کند.

دیدار تیم‌های بسکتبال همیاری زنجان و پتروشیمی بندر امام به لحاظ اینکه تیم برنده در جایگاه نخست قرار خواهد گرفت از حساسیت بالایی برای هر دو تیم برخوردار است.

کرم احمدیان، آرن داودی، پویا تاجیک، امیرحسین رضایی، علی باهران، پژمان ساکمیان، رامین فرهمند، فرهاد صبوری، مهدی اسماعیلی، سعید داورپناه، محمد اجاقی، دیگو فایاردو و آرمان رنگه با هدایت فرزاد کوهیان امروز به مصاف حریف خود می‌رود.

تیم بسکتبال همیاری زنجان با کسب هفت امتیاز و در مجموع با 320 گل زده، 259 گل خورده و معدل گل 1.236 در جایگاه سوم لیگ برتر بسکتبال قرار دارد.

دیدار تیم‌های بسکتبال همیاری زنجان و پتروشیمی بندر امام امروز ساعت 16 در سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2308/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول