اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ بسکتبال دسته یک باشگاه‌های کشور

تیم بسکتبال تکماش قزوین روی نوار پیروزی حرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال تکماش قزوین عنوان قهرمانی دور رفت گروه سوم رقابت‌های لیگ بسکتبال دسته یک باشگاه‌های کشور را از آن خود کرد.

تیم بسکتبال تکماش قزوین روی نوار پیروزی حرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم بسکتبال تکماش قزوین در پنجمین و آخرین دیدار خود از دور رفت رقابت‌های لیگ بسکتبال دسته اول باشگاه‌های کشور در تهران به مصاف تیم نیروی زمینی رفت که در پایان موفق شد این تیم را با نتیجه 92 بر 86 از پیش رو بردارد.

بسکتبالیست‌های تیم تکماش قزوین که در دیدارهای گذشته خود چهار پیروزی متوالی را به دست آورده بودند با این پیروزی 10 امتیازی و موفق شدند در پایان عنوان قهرمانی گروه سوم این رقابت‌ها را از آن خود کنند.

شاگردان ابوالقاسم کیانی با پیروزی مقابل تیم نیروی زمینی گامی مهم در راستای رسیدن به رتبه‌های بالاتر لیگ برداشتند و به نوعی با پنج پیروزی متوالی مقتدرانه برای حریفان دیگر خود در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور خط و نشان کشیدند.

بازیکنان تیم تکماش قزوین در دیدار نخست خود در سالن شهید بابایی قزوین موفق شدند تیم وحدت آریای تهران را با نتیجه 80 بر 58 با شکست بدرقه کنند.

شاگردان کیانی در دومین بازی خود نیز در البرز مقابل تیم هیئت بسکتبال این شهر قرار گرفتند که در پایان با نتیجه 71 بر 67 توانستند میزبان خود را شکست دهند.

بازیکنان تکماش در هفته سوم این رقابت‌ها در سالن شهید رجایی قزوین مقابل تیم هیئت بسکتبال سنندج قرار گرفتند که در پایان موفق شدند این تیم را که امسال با تقویت بازیکنان خود یکی از تیم‌های مطرح در لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود را با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده با نتیجه 75 بر 65 از پیش رو بردارند.

اما شاگردان کیانی در دیدار چهارم خود نیز هفته گذشته برابر تیم هئیت بسکتبال کرمانشاه قرار گرفتند که در پایان این تیم را نیز با نتیجه 75 بر 55 مغلوب کردند.

رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور با حضور بیست و یک تیم در سه گروه برگزار می‌شود که تیم تکماش در گروه سوم این رقابت‌ها با تیم‌های هیئت بسکتبال کردستان، هیئت بسکتبال کرمانشاه، هیئت بسکتبال البرز، نیروی زمینی و وحدت آریا تهران هم‌گروه شده است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول