اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اواخر پاییز امسال

دوره مربی‏گری رده یک بسکتبال در تهران برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بسکتبال استان تهران از برگزاری دوره مربی‏گری رده یک بسکتبال در تهران از اواخر پاییز سال‏‌جاری خبر داد.

دوره مربی‏گری رده یک بسکتبال در تهران برگزار می‏شود

کامبیز قائمیان امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: تابستان امسال، دوره‌‏های رده‌‏های دو و سه مربی‏گری بسکتبال در تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: با برگزاری موفق این دوره‌‏ها و فراگیری علوم روز مربی‏گری، هیئت بسکتبال استان تهران در حال رایزنی برای برپایی این دوره در سطح یک آن است.

قائمیان اضافه کرد: هدف از برگزاری دوره‌‏های مربی‏گری، ارتقای سطح مربیان استان تهران برای توسعه ورزش بسکتبال و در نهایت نیل به توفیقات روزافزون کشورمان در عرصه‌‏های جهانی است.

صدور مدرک شناسایی برای همه بسکتبالیست‏های تهرانی

رئیس هیئت بسکتبال استان تهران از اجرای طرح ساماندهی فعالان این رشته ورزشی در استان تهران در قالب صدور مدرک شناسایی برای هر بسکتبالیست تهرانی خبر داد.

وی تصریح کرد: این طرح در هیئت بسکتبال استان تهران برای بار نخست در حال اجراست و مزایای بسیاری را نیز به همراه خواهد داشت.

قائمیان اضافه کرد: از جمله این مزایا، می‏توان به برگزاری رقابت‏های لیگ رده‌‏های مختلف سنی استان تهران منطبق بر قوانین حاکم بر مسابقات جهانی اشاره کرد.

رئیس هیئت بسکتبال استان تهران افزود: صدور کارت فنی قبل از آغاز بازی، تسلیم آن به سرپرست مسابقه و لزوم استفاده از آن به صورت گردن‌‏آویز از سوی کادر مربی‏گری، تدارکات و بازیکنان از جمله قوانین نظم‏‌بخش در حال اجراست.

وی ادامه داد: خوشبختانه تأکید بر اجرای دقیق و صحیح این قوانین، نظم و انضباط خوب و مناسبی را به جریان برگزاری مسابقات بسکتبال استان تهران بخشیده است.

قائمیان اضافه کرد: ابراز رضایت بازیکنان، مربیان، سرپرستان تیم و حتی خانواده‌‏های دارای فرزندان فعال در عرصه بسکتبال استان تهران از نظم ایجاد شده در جریان بازی‏ها، خود مهر تأییدی بر این مدعاست.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول