اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل کمبود امکانات

بسکتبال دماوند امسال از لیگ استانی جا ماند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بسکتبال شهرستان دماوند گفت: تیم بسکتبال دماوند به دلیل کمبود امکانات و نبود حمایت از شرکت در لیگ استانی این رشته باز ماند.

بسکتبال دماوند امسال از لیگ استانی جا ماند

مهدی روستایی امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: امکانات بسکتبال شهرستان دماوند در مقایسه با سایر شهرستان‏های استان تهران از جمله ری و اسلام‏شهر در حد صفر ارزیابی می‏شود.

وی ادامه داد: اداره ورزش و جوانان اسلام‏شهر به هر یک از فعالان در رشته بسکتبال یک توپ مناسب و استاندارد واگذار می‏کند؛ اما در دماوند به ازای هر پنج نفر حتی یک توپ درجه سه و چهار نیز وجود ندارد؛ از این رو توقعی برای مقابله با آنها نیست.

روستایی اضافه کرد: اما با وجود این کمبودها نوجوانان شهرستان دماوند مسابقه‏ای با تیم بسکتبال دانشگاه ارشاد در سالن ولی‏عصر (عج) دماوند برگزار کردند و به پیروزی رسیدند.

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان دماوند افزود:در حال حاضر بسکتبال دماوند به دلیل هزینه‏‌های بالای تیمی در لیگ استان تهران شرکت نمی‏کند؛ این تیم چند دوره به رقابت‏های لیگ استان اعزام شد اما به دلیل نبود حمایت مالی دوباره منحل شد.

وی ادامه داد: اما به هر ترتیب، لیگ داخلی شهرستان دماوند بهمن ماه گذشته و ایام دهه فجر در سه رده سنی برگزار شد.

روستایی اضافه کرد: همچنین یک دوره مربی‏گری و داوری بسکتبال برای بانوان پیش‏بینی شد؛ اما به علت استقبال کم و نرسیدن متقاضیان به حد نساب برپا نشد.

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان دماوند گفت: آموزش ورزش بسکتبال در دماوند از پایه و سنین پایین آغاز شده است که امیدواریم این تلاش‏ها در آینده مثمر ثمر واقع شود.

انتهای پیام/67009/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول