اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن بسکتبال با ویلچر کشور خبر داد

حضور بسکتبالیست‌های پارالمپیکی در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور از حضور بسکتبالیست‌های پارالمپیکی در لیگ برتر این رشته ورزشی و بالابردن سطح کیفی این رقابت‌ها خبر داد.

حضور بسکتبالیست‌های پارالمپیکی در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر

محمد پورمقدم صبح امروز در حاشیه برگزاری دومین روز لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در آمل بیان داشت: لیگ برتر این رشته ورزشی امسال با اعلام آمادگی هشت تیم در دو گروه چهار تیمی برگزار می‌شود.

وی در مورد گروه‌های حاضر در این رقابت‌ها افزود: در گروه نخست این رقابت‌ها شرکت مخابرات اصفهان، هیئت خوزستان، شهرداری رینه آمل و ایثار قم حضور دارند و تیم‌های کهریزک تهران، هیئت ایلام، هیئت اراک و پگاه فارس در گروه دوم با هم رقابت می‌کنند.

پورمقدم با اشاره به اینکه رقابت تیم‌ها در بخش گروهی با نبرد در چهار مرحله دنبال می‌شود، اظهار داشت: در هر مرحله شش بازی برگزار می‌شود که تیم‌ها به نوبت شرایط میزبانی را برعهده گرفته تا دور مقدماتی پایان یابد.

وی تصریح کرد: با پایان دور مقدماتی برای اینکه حقی از هیچ یک از تیم‌های شرکت‌کننده ضایع نشود رقابت گروه‌ها به صورت پلی‌آف و حذفی پیگیری می‌شود.

پورمقدم با اعلام اینکه دور نخست این رقابت‌ها در گروه اول 26 مهر ماه امسال به مدت سه روز در استان قم برگزار شد، گفت: در پایان این دور تیم‌های اصفهان، قم، خوزستان و آمل به ترتیب مکان‌های اول تا چهارم را از آن خود کردند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در گروه دوم از 24 آبان ماه سال جاری به مدت سه روز برگزار می‌شود، از میزبانی شیراز در این دوره از رقابت‌ها خبر داد.

پورمقدم در مورد سطح کمی و کیفی این رقابت‌ها اذعان داشت: حضور بسکتبالیست‌های پارالمپیکی در تیم‌های لیگ برتری بسکتبال با ویلچر بر سطح کیفی این مسابقات افزوده است که می‌توان برای نمونه از حضور بهمن سیفی در تیم شهرداری رینه آمل، علیرضا احمدی در تیم شرکت مخابرات استان اصفهان و وحید غلام آزاد در تیم هیئت خوزستان نام برد.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول