اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان:

مرحله سوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان گفت: تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان شرکت مخابرات اصفهان میزبان گروه نخست سومین مرحله لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور است.

مرحله سوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود

محمد پورمقدم در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: با سپری شدن دو مرحله از لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور کیفیت خوبی را از تیم‌ها و بسکتبالیست‌ها شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه ارتفاع سبد، سایز زمین و قوانین بسکتبال با ویلچر با بسکتبال ایستاده یکسان بوده و تفاوتی ندارد، افزود: دور اول لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور در گروه نخست از 26 مهر‌ماه امسال به مدت سه روز به میزبانی ایثار قم انجام شد که تیم‌ها تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار گرفته بودند و انتظارات ما را برآورده کردند.

پورمقدم با اشاره به اینکه بعد از سپری شدن حدود یک ماه دور دوم این رقابت‌ها به میزبانی شهرداری رینه آمل برگزار شد، تصریح کرد: در این شهرستان نیز ارتقای سطح کمی و کیفی رقابت‌ها مشهود بوده و نتایج نشان‌دهنده سطح بالای رقابت‌ها است که با رجوع به نتایج می‌بینیم همانند بسکتبال غیر معلولان امتیاز جابه‌جا می‌شود.

دبیر انجمن بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور با اعلام اینکه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر با حضور هشت تیم در دو گروه چهار تیمی دنبال می‌شود که مسابقات به صورت دوره‌ای و متمرکز است، گفت: در گروه نخست تیم‌های شهرداری رینه آمل، هیئت خوزستان، ایثار قم و شرکت مخابرات اصفهان جای دارند.

به گفته پورمقدم، تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان شرکت مخابرات اصفهان از 15 آذرماه به مدت سه روز میزبان گروه نخست سومین مرحله لیگ برتر این رشته ورزشی است.

وی با اشاره به گروه دوم این دوره از مسابقات اذعان داشت: تیم‌های کهریزک تهران، هیئت ایلام، هیئت اراک و پگاه فارس در گروه دوم با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند که مرحله دوم آن 24 آبان‌ماه سال جاری به مدت سه روز در شیراز پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/6012/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول