اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تکرار نتایج مرحله نخست

ایثار قم به نایب ‌قهرمانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر بسنده کرد

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با تکرار نتایج مرحله نخست خود در رقابت‌های لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به عنوان نایب قهرمانی قناعت کرد.

ایثار قم به نایب ‌قهرمانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر بسنده کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در آخرین روز از دومین مرحله دیدارهای مقدماتی مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور تیم‌های شرکت‌ کننده در سومین مسابقه خود به میدان رفتند تا بدین ترتیب این بازی‌ها با معرفی تیم‌های برتر پایان یابد.

چهار تیم حاضر در گروه نخست مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور رقابت خود در مرحله نخست این پیکارها را به میزبانی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم برگزار کردند و در دور دوم در شهر آمل به مصاف یکدیگر رفتند.

در حالی که در پایان روز نخست این مرحله از مسابقات تیم‌‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم و پیام مخابرات اصفهان توانسته بودند با کسب برتری برابر حریفان، خود را به عنوان مدعیان کسب عنوان قهرمانی این گروه و صعود به مرحله بعد معرفی کنند اما نتایج دیدارهای دوم و سوم حکایت از ادعای خوزستانی‌ها برای قهرمانی در بازی‌های این گروه داشت.

در روز پایانی و در دیداری حساس تیم‌های هیئت خوزستان و ایثار قم برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این مسابقه به برتری تیم بسکتبال با ویلچر هیئت خوزستان انجامید و بدین ترتیب قهرمانی تیم هیئت خوزستان مسجل شد و ایثار نتوانست در مرحله دوم نیز صدرنشینی خود را حفظ کند.

در این دیدار حساس که در اوج حساسیت برگزار شد، تیم هیئت خوزستان که در بازی قبل خود به تیم پیام مخابرات اصفهان باخته بود، با اختلافی اندک از سد ایثار قم گذشت. در این مسابقه دو تیم بازی جذاب، نزدیک و فشرده‌ای را برگزار کردند که طی آن جدال آنها در چهار وقت 10 دقیقه‌ای به برتری رقیب اهوازی پایان یافت و دو امتیاز به آنها رسید.

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار قم در این مسابقه نسبت به دو دیدار قبل که در مقابل پیام مخابرات اصفهان و شهرداری رینه آمل به میدان رفته بودند، اشتباهاتی داشتند که تیم حریف با توجه به بهره‌گیری از آنها به دو امتیاز بازی دست یافت.

اما در دیگر دیدار برگزار شده تیم‌های پیام مخابرات اصفهان و شهرداری رینه آمل به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در نهایت به برتری بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم پیام انجامید و بدین ترتیب هیئت خوزستان، ایثار قم و پیام مخابرات اصفهان به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم این گروه جای گرفتند تا هر سه مدعی منتظر دیدارهای مراحل سوم و چهارم باشند تا از بین آنها دو تیم راهی نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر قهرمانی باشگاه‌های کشور شود.

انتهای پیام/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول