اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور

تیم بسکتبال یاسین فولاد روی نوار ناکامی

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال یاسین فولاد قزوین در پنجمین دیدار خود در رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور تن به شکست داد.

تیم بسکتبال یاسین فولاد روی نوار ناکامی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین در چارچوب هفته پنجم و آخر از دور رفت رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم یاسین فولاد قزوین به مصاف تیم بهشت ایرکان گرگان رفت که در پایان با نتیجه 68 بر 58 بازی را به این تیم واگذار کرد.

تیم بسکتبال یاسین فولاد قزوین با این باخت، چهارمین شکست خود در دور رفت لیگ بسکتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور را متحمل شد تا مسئولان و کادر فنی این تیم در بازی‌های دور برگشت برای سر و سامان دادن به اوضاع این تیم به فکر چاره باشند.

تیم بسکتبال یاسین فولاد قزوین که نخستین فصل حضور خود را در رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور با حضور بازیکنان جوان و بومی زیر نظر امید حمیدی مربی جوان قزوینی سپری می‌کند، انتظار می‌رود در بازی‌های دور برگشت با استفاده از امتیاز میزبانی به مراتب  مقابل رقیبان بازی‌های بهتری را به نمایش بگذارد.

شاگردان امید حمیدی که از بازی‌های قبلی خود چهار شکست و یک پیروزی را در کارنامه ثبت کرده‌اند با کسب 6 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی گروه "الف" لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور قرار دارند.

تیم بسکتبال یاسین فولاد قزوین که در دیدار اول خود در تبریز مقابل شهرداری این شهر با نتیجه 71 بر 67 تن به شکست داده بودند در بازی دوم خود در همدان تیم ذوب آهن اسدآباد این شهر را با نتیجه 54 بر 48 شکست داد تا نخستین پیروزی خود را در این مسابقات جشن بگیرد.

بازیکنان تیم بسکتبال یاسین فولاد قزوین در جریان هفته سوم این مسابقات مقابل تیم کیان تهران قرار گرفتند و در پایان با نتیجه 86 بر 67 نتیجه را به این تیم واگذار کردند.

اما شاگردان امید حمیدی در بازی چهارم خود نیز در مشهد مقابل تیم هئیت بسکتبال این شهر قرار گرفتند که در پایان با نتیجه 98 بر 68 مغلوب شدند تا نوار ناکامی‌هایشان تکمیل شود.

رقابت‌های لیگ بسکتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور با حضور 12 تیم در دو گروه شش تیمی برگزار می‌شود که بازیکنان تیم یاسین فولاد قزوین در گروه نخست این رقابت‌ها با تیم‌های هیئت بسکتبال مشهد، کیان تهران، شهرداری تبریز، اسدآباد همدان و هیئت بسکتبال گرگان هم‌گروه هستند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول