اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست تیم مهرام

تیم بسکتبال ماهان برای حریفان خط و نشان کشید

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال ماهان که در دو هفته ابتدایی لیگ نشانی از یک تیم مدعی نداشت، با شکست تیم مهرام برای حریفان خط و نشان کشید.

تیم بسکتبال ماهان برای حریفان خط و نشان کشید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته سوم لیگ برتر بسکتبال با یک دیدار حساس و حیثیتی همراه بود و دو تیم مدعی ماهان و مهرام به مصاف هم رفتند.

تیم ماهان که به عنوان تنها نماینده اصفهان در مسابقات لیگ برتر بسکتبال حضور یافته است، در دو دیدار گذشته خود یک برد و یک شکست متحمل شده بود تا از قافله مدعیان جا بماند.

از این رو دیدار با مهرام حساسیت ویژه‌ای پیدا کرده بود زیرا اگر تیم اصفهانی در این دیدار نیز شکست می‌خورد، نمی‌توانست حداقل تا پایان نیم‌فصل نخست قد علم کند اما نمایش خوب شاگردان محسن صادق‌زاده معادله را به سود تنها نماینده اصفهان رقم زد.

در این دیدار که بچیروویچ سرمربی صربستانی تیم ملی برای نخستین بار روی نیمکت مهرام نشسته بود، تیم ماهان موفق شد با نتیجه نزدیک 66 بر 64 حریف خود را مغلوب کند.

با این برد ماهان علاوه بر اینکه از فضای باخت هفته گذشته به پتروشیمی خارج شد، توانست خود را یکی از تیم‌های مدعی لیگ امسال معرفی کند.

تیم ماهان برای حضور در لیگ بسکتبال سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده و ورزش‌دوستان اصفهانی انتظار دارند این تیم بتواند در حد انتظاری که وجود دارد، نتیجه بگیرد و بتواند پس از سال‌ها مهرام را از اریکه قدرت بسکتبال ایران به زیر بکشد.

انتهای پیام/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول