اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در آمل

لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور به کار خود پایان می‌دهد

خبرگزاری فارس: رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور در دو گروه پیگیری می‌شود و امروز در آمل به کار خود پایان می‌دهد.

لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور به کار خود پایان می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، روز نخست مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور که به میزبانی آمل در حال پیگیری است با نبرد چهار تیم برتر این رقابت‌ها در گروه نخست به کار خود پایان داد.

مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور با دیدار دو تیم شرکت مخابرات استان اصفهان و هیئت خوزستان کار خود را آغاز کرد.

در این دیدار حساس و نفس‌گیر نماینده استان اصفهان با نتیجه نزدیک 74 بر 72 و تنها دو اختلاف امتیاز از سد خوزستان گذشت.

در دیگر دیدار این دوره از مسابقات شهرداری رینه آمل با هدایت علی ملکشاه به دیدار ایثار قم رفت ولی در مجموع نماینده استان مازندران نتوانست با توجه به شرایط میزبانی پیروز این دیدار لقب گیرد و با نتیجه 71 بر 51 مغلوب حریف شد.

در بازی دیگر  دو تیم مخابرات اصفهان و ایثار قم با هم دیدار کرده و در نهایت قمی‌ها با نتیجه 70 بر 60 پیروزی را از آن خود کردند.

چهارمین دیدار روز نخست این رقابت‌ها با دومین شکست نماینده مازندران در مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور همراه بود.

در این بازی هیئت خوزستان در دیداری سخت و حساس با نتیجه نزدیک 68 بر 63 اجازه نداد تا شهرداری رینه طعم شیرین پیروزی را بچشد.

از نکات جالب توجه این دوره از مسابقات حضور خانواده‌های ورزش‌دوست در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) شهرستان آمل است که تشویق بی‌امان آنها در پیروزی تیم‌ محبوب‌شان سودی نداشت.

روز دوم دومین مرحله لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور با دو دیدار آغاز می‌شود که در نخستین دیدار در صبح امروز هیئت خوزستان به مصاف ایثار قم می‌رود.

در آخرین دیدار نیز تیم‌های شهرداری رینه و شرکت مخابرات اصفهان با هم روبرو می‌شوند تا این مرحله از رقابت‌ها در آمل به کار خود پایان دهد.

به گزارش فارس ، رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور در دو گروه پیگیری می‌شود که در گروه نخست تیم‌های شهرداری رینه آمل، هیئت خوزستان، ایثار قم و شرکت مخابرات اصفهان به صورت دوره‌ای و متمرکز با یکدیگر روبرو می‌شوند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول