اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی باریج اسانس کاشان:

جنگندگی عامل موفقیت‌مان در این بازی بود/به مدیران باشگاه پاسخگو هستم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان، جنگندگی را عامل موفقیت تیمش مقابل آلومینیوم المهدی هرمزگان عنوان کرد.

جنگندگی عامل موفقیت‌مان در این بازی بود/به مدیران باشگاه پاسخگو هستم

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین معدنی پس از پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم المهدی هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود شروع بد تیم ما که موجب شد گیم نخست را به حریف خود واگذار کنیم اما در ادامه بازی توانستیم با جنگندگی پیروز میدان شویم.

وی در خصوص عملکرد تیمی بازیکنانش در این بازی اذعان کرد: هر چند که باریج اسانس در این دیدار، بازی تماشاگرپسندی را به نمایش نگذاشت اما مهم پیروزی بود که در نهایت توانستیم به آن دست پیدا کنیم.     

سرمربی باریج اسانس کاشان در ادامه در مورد تغییرات مکرر در ترکیب اصلی تیم خود بیان داشت: با گذشت 9 هفته از آغاز مسابقات هنوز نتوانسته‌ایم بازیکنان مناسب و اصلی خود را در پست‌های دریافت‌کننده و دفاع‌کننده مشخص کنیم که این مسئله موجب بروز مشکلاتی برای تیم ما شده است.

معدنی درباره علت نوسان در بازی‌ها و نتایج تیم باریج اسانس کاشان تصریح کرد: به عنوان مسئول اصلی کادر فنی پاسخگوی انتقادات و کسب نتایج این تیم هستم البته این پاسخگویی تنها به مدیران باشگاه صورت می‌گیرد چرا که این مدیران از اتفاقات درون تیم و دلایل کسب نتایج این فصل آگاه هستند.

وی با اشاره به انتقادات مربی آلومینیوم در مورد قضاوت این بازی ابراز داشت: من در مورد داوران اول و دوم نظر نمی‌دهم ولی یقین دارم داوران خط‌ نگهدار کاشانی جزو بهترین و بی‌غرض‌ترین داوران خط ایران هستند و حتی تاکنون بارها با گرفتن تصمیمات خود به ضرر باریج اسانس پرچم زده‌اند.

معدنی با تمجید از بازی امیر غفور در این دیدار متذکر شد: با وجود آنکه غفور در این فصل نتوانسته به دلیل مصدومیت‌های پیاپی به خوبی تمرین کند ولی روز به روز در حال آماده شدن و رسیدن به اوج است.

انتهای پیام/63010/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول