اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هشتم لیگ برتر والیبال ایران

شهرداری ارومیه پیروز داربی والیبال آذربایجان

خبرگزاری فارس: تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران در مصاف با همنام تبریزی خود پیروز شد.

شهرداری ارومیه پیروز داربی والیبال آذربایجان

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، تیم شهرداری ارومیه در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران در مصاف با شهرداری تبریز به برتری سه بر یک رسید.

این دیدار که شامگاه چهارشنبه در سالن غدیر ارومیه برگزار شد، نزدیک به 4 هزار تماشاگر ارومیه‌ای را به سالن کشانده بود.

شهرداری ارومیه این بازی را با ترکیب سعید معروف، سعید مصطفی وند، امیر برزگری، ایرج میکاییل‌زاده، علیرضا نادی، بهرام فرید و فرهاد پیروت پور آغاز کرد.

تبریزی‌ها نیز این دیدار را با ترکیب پرویز پزشکی، ساسان دژآرا، مهدی کریمی، حامد رضایی، گل‌محمد سخاوی، علی سجادی و سعید هاشمی آغاز کردند.

تیم شهرداری ارومیه ست‌های اول و دوم این دیدار را با نتیجه مشابه 25 بر 22 به سود خود به پایان برد اما در ست سوم، بازیکنان شهرداری تبریز از اشتباهات ارومیه‌ای‌ها نهایت استفاده را کردند و 25 بر 19 پیروز این ست شدند.

در ست چهارم، بازیکنان شهرداری ارومیه با ارائه یک بازی کم‌اشتباه، با نتیجه 25 بر 16 موفق به شکست حریف خود شدند و سه امتیاز کامل این دیدار را از آن خود کردند.

تیم شهرداری ارومیه با کسب این سه امتیاز، یک رده در جدول رده‌بندی صعود کرد و با 14 امتیاز در رده ششم ایستاد و شهرداری تبریز نیز همچنان با 9 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.

از نکات جالب توجه این دیدار، حضور سه بازیکن ارومیه‌ای به نام‌های سعید هاشمی، مهدی کریمی و حامد رضایی در ترکیب تیم شهرداری تبریز بود که از سوی تماشاگران ارومی تشویق شدند.

تیم شهرداری ارومیه در این دیدار احسن الله شیرکوند، لیبروی اول خود را به دلیل حکم کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در اختیار نداشت اما ایرج میکائیل‌زاده، لیبروی جوان و آینده‌دار ارومیه‌ای بازی زیبا و قابل قبولی از خود نشان داد.

سعید مصطفی‌وند، سرعتی زن ملی پوش شهرداری ارومیه پس از دو هفته دوری از میادین به دلیل مصدومیت، در این بازی به میدان رفت.

اصغر حاج کاظمی با کمک وحید پورکاشیان امر قضاوت این دیدار را بر عهده داشت و خلیل یگانه نظارت بازی را عهده‌دار بود.

تیم شهرداری تبریز در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر، چهارشنبه هفته آینده، هشتم آذر از پیشگامان کویر یزد میزبانی می‌کند و تیم شهرداری ارومیه در همین روز در ورامین به مصاف تیم متین این شهر می‌رود.

انتهای پیام/61008/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول