اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هشتم لیگ برتر والیبال ایران

جدال شهرداری‌ها در داربی والیبال آذربایجان

خبرگزاری فارس: تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و تبریز در هفته هشتم لیگ برتر والیبال ایران به مصاف هم می‌روند.

جدال شهرداری‌ها در داربی والیبال آذربایجان

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و تبریز در هفته هشتم لیگ برتر والیبال ایران به مصاف هم می‌روند، این دیدار عصر امروز اول آذرماه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می‌شود.

تیم‌های شهرداری ارومیه و تبریز که بعد از باخت‌های مشابه سه به دو در هفته گذشته مقابل خودروسازان به ترتیب در رتبه‌های هفتم و هشتم جدول رده‌بندی قرار دارند، به شدت به امتیاز حساس این بازی نیاز دارند تا خود را به بالای جدول نزدیک کنند، امتیاز گرفتن در بازی چهارشنبه برای شهرداری ارومیه بسیار مهم‌تر است چرا که این تیم در هفته‌های باقی مانده دو بازی حساس مقابل پیشگامان یزد و متین ورامین را در پیش دارد.

این دو تیم در حالی در ارومیه به مصاف هم می‌روند که در فصل گذشته تیم شهرداری ارومیه موفق شد در هر دو بازی رفت و برگشت حریف خود را سه بر صفر شکست دهد.

حضور سه بازیکن ارومیه‌ای در ترکیب اصلی تیم شهرداری تبریز جذابیت‌های این بازی را دو چندان می‌کند، سعید هاشمی، حامد رضایی و مهدی کریمی بازیکنانی هستند که چهارشنبه در زادگاه خود به میدان خواهند رفت.

هر چند به نظر می‌رسد غیاثی و کریمی که از مهره‌های ارزشمند شهرداری تبریز به شمار می‌آیند به بازی با ارومیه نرسند اما قطعا پروازهای بلند هاشمی و بازیکنانی چون سیدعلی سجادی و داوود خان‌احمدی برای تیم ارومیه دردسرساز خواهد شد، البته به این مجموعه باید گل محمد سخاوی‌، لیبروی‌ گنبدی تیم ملی جوانان را هم اضافه کرد که در عین جوانی و کم‌تجربگی به خوبی از پس وظایف محوله به عنوان یک لیبرو برآمده و بازی موثری برای تیمش ارائه می‌دهد.

در آن سوی میدان، تیم شهرداری ارومیه هم علاوه برداشتن بازیکنانی چون سعید معروف، علیرضا نادی، بهرام فرید، محمد محمدکاظم و فرهاد پیروت‌پور، با در اختیار داشتن بازیکنان جوان و جویای نامی چون امیر برزگر و ایرج میکائیل‌زاده که فرصت حضور در ترکیب اصلی را از بازیکنان پرآوازه والیبال ایران گرفته‌اند، امید زیادی برای برد در این بازی دارند.

تیم شهرداری ارومیه در این بازی، احسن الله شیرکوندلیبروی خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال شیرکوند را به دو جلسه محرومیت قطعی، دو جلسه محرومیت تعلیقی و پرداخت 10 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرده است.

سعید مصطفی‌وند، سرعتی‌زن ملی‌پوش تیم شهرداری ارومیه که دو هفته به دلیل مصدومیت قادر به حضور در میدان نبود، با رسیدن به وضعیت بهبودی، در این بازی به میدان می‌رود.

انتهای پیام/ 61008/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول