اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رزاقی در گفت‌وگو با فارس:

سفیر قم در والیبال کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش تیم والیبال سفیر قم گفت: تیم ما امسال در رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و یکی از شانس‌های صعود به لیگ برتر خواهد بود.

سفیر قم در والیبال کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

رضا رزاقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: تیم والیبال سفیر قم در فصل جدید لیگ دسته اول مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور به لحاظ فنی در سطح بسیار بالایی است و بازی زیبا مقابل تیم طلایی‌پوشان ورامین توانایی این تیم را بیشتر نمایان کرد.

وی درباره روند آماده‌سازی تیم والیبال سفیر قم در مسیر تلاش برای صعود به رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور افزود: ‌جا دارد از حمایت‌های سفیر قم اداره کل ورزش و جوانان قم و هیئت والیبال تشکر و قدردانی شود که امسال از این تیم حمایت می‌کنند.

عضو تیم ملی والیبال جوانان کشورمان اضافه کرد: تیم والیبال سفیر قم در هفته نخست از فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران با وجود شایستگی و ارائه یک بازی خوب، مقابل میزبان خود تیم گاز تهران با بدشانسی تن به شکست داد.

وی یادآور شد: در این بازی که در حضور تماشاگران مشتاق والیبال در سالن اختصاصی تیم والیبال گاز تهران برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه سه بر یک به برتری دست یافت ولی این باخت تیم ما را ناامید نخواهد کرد و با تمام توانمان در دیدارهای بعدی به مصاف حریفان خواهیم رفت.

رزاقی عنوان داشت: در این بازی که دو ساعت و نیم به طول انجامید، تیم گاز تهران در گیم‌های اول، سوم و چهارم و با نتایج 25 بر 21 و 25 بر 20 و 25 بر 22 مقابل سفیر قم به برتری رسید اما در گیم‌ دوم مغلوب ما شد و متأسفانه نتوانستیم یک گیم دیگر از حریف بگیریم و الا صاحب یک امتیاز می‌شدیم.

ملی‌پوش تیم والیبال سفیر قم ابراز کرد: در هفته دوم رقابت‌ها هم در خارج از خانه به مصاف تیم طلایی‌پوشان ورامین رفتیم و در این بازی با تجربیات ارزنده‌ای که از دیدار قبلی کسب کرده بودیم، هماهنگ و قوی بازی کرده و سه امتیاز ارزشمند از میهمانی تیم طلایی‌پوشان ورامین گرفتیم.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در کسب جواز صعود به مسابقات جهانی جوانان در سال 2013 عنوان داشت: در ارومیه همه شاهد بودند که بازی‌های بسیار خوبی را برابر حریفان خود به نمایش گذاشتیم و اگر کمی خوش اقبال بودیم قهرمان می‌شدیم.

ملی‌پوش قمی تیم جوانان والیبال کشورمان تصریح کرد: ما در نیمه نهایی مقابل ژاپن بدشانسی آوردیم و متأسفانه نتوانستیم به فینال برویم اما همین قدر که توانستیم جواز صعود به مسابقات جهانی را کسب کنیم بسیار ارزشمند است و در جام جهانی جبران خواهیم کرد.

انتهای پیام/78002/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول