اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال

پیشگامان کویر در پی حفظ جایگاه نخست لیگ برتر والیبال

خبرگزاری فارس: در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 روز چهارشنبه تیم پیشگامان کویر یزد با شهرداری تبریز دیدار می‌کند تا با پیروزی در این بازی جایگاه خود در صدر جدول را حفظ کند.

پیشگامان کویر در پی حفظ جایگاه نخست لیگ برتر والیبال

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، هفته نهم بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور از ساعت 17 فردا چهارشنبه با شش دیدار در سراسر کشور دنبال می‌شود که پیشگامان کویر یزد میهمان شهرداری تبریز است.

این دیدار حساس در سالن ورزشی شهید اقدمی تبریز دنبال می‌شود که به طور قطع با استقبال پرشور تماشاگران و والیبال ‌دوستان این شهرستان همراه خواهد بود.

پیشگامان کویر که هفته گذشته در دیداری خانگی مقابل سایپای البرز با نتیجه سه بر یک به دومین شکست خود در لیگ امسال تن داد، همچنان صدرنشینی خود در این دوره از رقابت‌ها را حفظ کرده و در تلاش است تا پایان لیگ صدرنشینی خود را حفظ کند.

در دیدار هفته هفتم شاگردان مصطفی کارخانه در تیم ورامین تهدیدی جدی برای پیشگامان کویر یزد به حساب می‌آیند زیرا در این رقابت‌ها متین ورامین نیز با کسب 18 امتیاز در مکان دوم جدول قرار گرفته است و تیم میزان خراسان با 17 امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرده است.

به نظر می‌رسد در این رقابت شاگردان عباسعلی میرحسینی باید تلاشی مضاعف داشته باشند تا بار دیگر با پیروزی مقابل نماینده تبریز در لیگ برتر والیبال جایگاه خود در صدر جدول این دوره از رقابت‌ها را مقتدرانه حفظ کنند.

انتهای پیام/2464/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول