اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از هفته نهم لیگ برتر والیبال کشور

تیم والیبال میزان مشهد به مصاف سایپای کرج می‌رود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال میزان مشهد اظهار داشت: انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل سایپا کرج و گرفتن فاصله از میانه‌های جدول رده‌بندی داریم.

تیم والیبال میزان مشهد به مصاف سایپای کرج می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، جبار قوچانی‌نژاد اظهار کرد: بازی حساسی را در روز چهارشنبه 8 آذر ماه مقابل سایپا کرج داریم و برای فاصله گرفتن از میانه‌های جدول با انگیزه بالا برای برد به کرج می‌رویم.

وی درباره حریف هفته نهم تیم والیبال میزان عنوان کرد: سایپا تیم قدرت‌مندی است و با 6 پیروزی و 2 شکست از نظر تعداد برد و باخت با تیم‌های صدر جدول برابر است و هفته گذشته توانسته تیم صدر جدول پیشگامان کویر را در خانه حریف شکست دهد.

سرمربی تیم والیبال میزان مشهد گفت: هفته پرکاری برای تیم میزان شروع شده؛ بعد از دیدار با سایپا بلافاصله یکشنبه 12 آذر ماه در مشهد میزبان شهرداری تبریز هستیم و 3 روز بعد در آخرین دیدار تیم فصل اول میهمان صدر جدولی پیشگامان کویر یزد خواهیم بود.

وی ادامه داد: در این هفته با دقت و حساسیت بالا باید از تمام ظرفیت‌های تیم استفاده کنیم و با صرف حداقل انرژی بهترین نتایج را کسب کنیم.

انتهای پیام/70005/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول