اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس تصادفات پلیس راهور بومهن تاکید کرد

همراهی هیئات مذهبی شرق تهران در تسهیل ترافیک تهران ـ شمال

خبرگزاری فارس: کارشناس تصادفات پلیس راهور بومهن و پردیس بر لزوم همراهی هیئات مذهبی شرق تهران در تسهیل ترافیک جاده تهران ـ شمال در ایام سوگواری اباعبدالله‏‌الحسین(ع) تاکید کرد.

همراهی هیئات مذهبی شرق تهران در تسهیل ترافیک تهران ـ شمال

روح‏‌الله روزبه امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: از روزهای گذشته مردم شریف، ولایی و شهیدپرور شرق استان تهران و شهر بومهن در حال برپایی مراسم و آیین‏های سوگواری سید و سالار شهیدان هستند.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‏های شهر بومهن، استقرار در مسیر جاده تهران- شمال به عنوان محوری درون‏شهری است.

روزبه اضافه کرد: با وجود جریان عزاداری‏های سید و سالار شهیدان، ترافیک این محور توسط هیئات مذهبی و دسته‏‏‌های سینه‏زنی با مشکلی مواجه نشده است و این روند باید ادامه یابد.

کارشناس تصادفات پلیس راهور بومهن و پردیس افزود: پرداختن به سوگواری امام حسین(ع) و تبیین ارزش‏های فرهنگ عاشورایی، امری برخاسته از عمق وجود شیعیان قلمداد می‏شود و خدمت‏رسانی به عزاداران آن حضرت وظیفه‌‏ای بر دوش همه مردم و مسئولان است.

وی ادامه داد: در این بین، باید به موضوع ترافیک و همچنین رعایت تدابیری برای جلوگیری از ایجاد تداخل در آن نیز توجهی ویژه داشت.

روزبه اضافه کرد: در این زمینه تکایا و هیئات مذهبی باید در اماکنی برپا شوند که مشکلی برای عبور و مرور شهروندان ایجاد نکنند.

کارشناس تصادفات پلیس راهور بومهن و پردیس افزود: حرکات دسته‏‌های زنجیرزنی و سینه‏‌زنی در معابر اصلی باید در خلاف جهت حرکت وسایل نقلیه و منتهی‌‏الیه سمت راست انجام شود.

وی ادامه داد: وجود مراقب‏هایی در اطراف صفوف دسته‏‏‌های عزاداری به‏ ویژه در تاریکی شب امری ضروری است.

انتهای پیام/2568/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول