اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه فیروزکوه:

ترافیک محور قائم‏شهر ـ فیروزکوه عادی است / تداوم محدودیت‏های ترافیکی تا یک‏شنبه

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه فیروزکوه از وجود ترافیکی عادی و روان در محور قائم‏شهر- فیروزکوه به سمت تهران و مازندران خبر داد.

ترافیک محور قائم‏شهر ـ فیروزکوه عادی است / تداوم محدودیت‏های ترافیکی تا یک‏شنبه

حمید رنجبر امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر، ترافیک محور فیروزکوه- قائم‏شهر به سمت تهران و مازندران عادی است.

رنجبر اضافه کرد: از صبح امروز همه توان و نیروهای فرماندهی پلیس راه فیروزکوه-قائم‏شهر برای ارائه بهترین خدمات به مسافران به حالت آماده‌‏باش کامل درآمده است.

فرمانده پلیس راه فیروزکوه افزود: این تلاش‏ها مثمر ثمر بود و ترافیک امروز با وجود حجم تقریبی ساعات صبح همچنان روان گزارش می‏شود.

وی ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، ادامه داد: خوشبختانه محور فیروزکوه- قائم‏شهر از ابتدای تعطیلات منتهی به عاشورا و تاسوعای حسینی(ع) شاهد سوانح رانندگی منجر به فوتی نبوده است.

رنجبر ادامه داد: تنها در منطقه نرسیده به سرازیری تونل «نمرود» یک دستگاه پراید با دیواره حاشیه‌‏ای جاده برخورد کرد که در این حادثه، راننده و دو سرنشین خودرو دچار مصدومیت شدند.  

رنجبر با اشاره به محدودیت‏های ترافیکی این محور خاطرنشان کرد: محدودیت تردد تریلر به غیر از تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی همچنان از ساعت 6 صبح تا 24 امشب برقرار است.

انتهای پیام/2568/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول