اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیگیری لیگ برتر فوتسال بعد از 45 روز

صبا مقتدر بر بام لیگ برتر فوتسال/ خیز حفاری برای تصاحب صدرنشینی

خبرگزاری فارس: تیم‌های فوتسال صبای قم و حفاری اهواز در دیداری که صدرنشین لیگ برتر در هفته دهم را معرفی می‌کند، چهارشنبه این هفته در حساس‌ترین بازی هفته به مصاف یکدیگر می‌روند.

صبا مقتدر بر بام لیگ برتر فوتسال/ خیز حفاری برای تصاحب صدرنشینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم این دیدار در حالی عصر چهارشنبه این هفته در اهواز برگزار می‌شود که در جدال دو تیم از لیگ سیزدهم تاکنون اهوازی‌ها نتوانسته‌اند صبای قم را در چارچوب دیداری رسمی از لیگ برتر فوتسال شکست دهند.

شرکت ملی و حفاری ایران نماینده فوتسال خوزستان در لیگ برتر در دو دیدار فصل گذشته نتوانست صبا را در قم و اهواز شکست دهد و اکنون که دیدار حساس دو تیم در هفته دهم نیم فصل نخست لیگ چهاردهم برگزار می‌شود، دو تیم در فاصله دو امتیازی هم به میدان می‌روند.

حفاری اهواز امسال با سید مهدی ابطحی به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور معرفی شده است اما آنها بعد از آنکه در لیگ دهم یک رده بالاتر از صبا ایستادند، در این فصل در کنار صبای قم از تیم‌های مدعی لیگ محسوب می‌شوند.

برتری دو امتیاز صبا نسبت به حفاری در جدول

صبای قم و حفاری اهواز این هفته در مهمترین بازی لیگ برتر فوتسال در حالی برابر یکدیگر قرار می‌گیرند که فاصله آنها در جدول رده‌بندی دو امتیاز است.

تیم فوتسال صبای قم چهارشنبه شب در پیگیری مجدد لیگ برتر فوتسال بعد از پایان جام جهانی، در حالی در اهواز به مصاف حفاری اهواز می‌رود که در هفته نهم پیروز میدان بوده اما حریف آنها در میهمانی صنایع گیتی پسند اصفهان دیگر مدعی قهرمانی، شکست خورده است.

شاگردان قدرت‌الله باقری بعد از اینکه در هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حضور بیش از 2 هزار تماشاگر سالن شهید حیدریان قم، بارها موقعیت گل فراهم کردند با خوب استفاده کردن از فرصت‌های گلزنی در نهایت با نتیجه عجیب هفت بر یک از سد تیم مدعی دبیری تبریز گذشتند و صدرنشین لیگ برتر فوتسال کشور محسوب می‌شوند.

بیشترین پیروزی لیگ در کارنامه صبای قم

صبای قم در مصاف با سومین تیم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور و یکی از سه مدعی کسب عنوان قهرمانی فوتسال در حالی به میدان می‌رود که در لیگ این فصل بیشترین پیروزی را تا این هفته در کارنامه خود دارد.

شاگردان باقری در صبای قم در هشت بازی قبل خود تا این هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تنها شش بار طعم پیروزی را چشیده‌اند، یک بار نیز باخته‌اند و در مقابل حریفان به یک تساوی نیز رضایت داده‌اند، ضمن اینکه دارای بهترین خط حمله لیگ برتر نیز هستند.

حفاری به دنبال تصاحب صدر جدول

دو تیم صبای قم و حفاری اهواز در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که تنها دو امتیاز اختلاف بین جایگاه‌های دو تیم در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال تا پایان هفته نهم لیگ برتر وجود دارد.

صبای قم در حال حاضر با کسب 19 امتیاز تیم رده نخست و صدر جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است، در حالی که تیم فوتسال حفاری اهواز با کسب 17 امتیاز تا پیش از دیدارهای هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر در مکان سوم جدول ایستاده است.

انتهای پیام/2258/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول