اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غیاثی در گفت‌وگو با فارس:

شکست تیم ملی فوتسال قابل پیش‌بینی بود

خبرگزاری فارس: سرمربی سابق تیم فوتسال صبای قم گفت: عملکرد ناموفق تیمی که به جام جهانی رفت از قبل هم قابل پیش‌بینی بود و با فوتسالی که یک نفره اداره می‌شود قطعاً در آینده هم به جایی نخواهیم رسید.

شکست تیم ملی فوتسال قابل پیش‌بینی بود

سیدمهدی غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با ابراز تأسف از شکست ناباورانه تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام جهانی فوتسال تصریح کرد: تیم ملی به دلیل عدم برنامه‌ریزی صحیح از سوی کادر فنی و کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در جام جهانی ضربه خورد.

وی اظهار داشت: به عنوان یک مربی و کسی که سال‌ها در این فوتسال زحمت کشیده و بازیکن تربیت کرده، واقعاً متأسف شدم از اینکه تیم ملی کشورم در حساس‌ترین مرحله جام جهانی فوتسال به هیچ عنوان برنامه‌ای برای گلزنی نداشت.

سرمربی سابق تیم‌های فوتسال صبای قم، ارم کیش و کیش ایر قم در ارزیابی عملکرد تیم ملی فوتسال در این دیدار تاکید کرد: استفاده از دو بازیکن مصدوم یعنی مصطفی طیبی و مسعود دانشور در حساس‌ترین بازی که جنبه حذفی داشت یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی است که تیم ملی انجام داد در حالی که همه می‌دانستند این دو بازیکن کارآیی چندانی برای تیم ملی نخواهند داشت.

لیگ بی‌برنامه و فوتسال بدون هویتی داریم

وی بیان کرد: به عنوان کسی که برای فوتسال زحمت می‌کشم و سال‌های سال است که خاک این رشته ورزشی را خورده‌ام از عملکرد تیم ملی در جام جهانی متأسفم، نه به خاطر باختی که مقابل کلمبیا متحمل شدیم، چرا که در کل تیم ملی موفقی در جام جهانی نداشتیم.

غیاثی با تاکید بر نیاز به تغییر و تحولات در فوتسال ایران ابراز داشت: امیدوارم با تغییر و تحولاتی که در آینده‌ای نزدیک اتفاق می‌افتد، این وضعیت فوتسال تغییر کند و در ادامه شاهد تحول در لیگ بی‌برنامه، تیم ملی ضعیف و فوتسال بدون هویت و پشتوانه کشور باشیم.

وی عنوان داشت: امیدوارم به پنج یا شش سال پیش برگردیم که در جام جهانی فوتسال و مسابقات قهرمانی جام ملت‌های آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشتیم، متأسفانه ما در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی در تایلند به تیمی باختیم که نخستین بار به جام جهانی آمده بود.

مسئولان باید فکر تحول در فوتسال باشند

غیاثی اضافه کرد: مسئولان باید شدیداً به فکر تغییر و تحول در فوتسال کشور باشند و به تک نفره بودن کمیته فوتسال رسیدگی کنند تا فوتسال از این وضعیت خارج شود.

مربی قمی فوتسال کشورمان تاکید کرد: واقعاً مردم ایران تحقیر شدند و این باخت برای فوتسال ایران گران تمام خواهد شد. شرایط اخیر تیم ملی فوتسال هیچ چیزی را ثابت نمی‌کند غیر از اینکه فوتسال ایران با یک نفر اداره می‌شود و بنابراین به جایی نخواهد رسید.

انتهای پیام/78002/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول