اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج امتداد عاشورا ـ 15

رقابت‏های فوتسال جام ولایت در شاهرود آغاز شد

خبرگزاری فارس: رقابت‏های فوتسال جام «ولایت» با شرکت 12 تیم در شاهرود آغاز شد.

رقابت‏های فوتسال جام ولایت در شاهرود آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عصر امروز مسابقات جام ولایت ویژه هفته بسیج در حوزه بسیج مساجد و محلات علی‌ ابن‌ ابیطالب(ع) شاهرود آغاز شد.

عباس ارباب‏مجنی، مسئول برگزاری رقابت‏های فوتسال جام ولایت در شاهرود با اشاره به برگزاری این مسابقات به مناسبت هفته بسیج گفت: با توجه به تقارن هفته بسیج با ماه محرم، این مسابقات قبل از آغاز هفته و تحت عنوان جام ولایت آغاز شده است و تا اول آذر ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه 12 تیم در این مسابقات حضور دارند، گفت: از هر پایگاه مقاومت بسیج، یک تیم در این دوره از مسابقات شرکت کرده‏اند.

مسئول برگزاری رقابت‏های فوتسال جام ولایت در شاهرود افزود: این تیم‏ها به صورت گروهی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت با برگزاری مسابقات حذفی، قهرمان مسابقات معرفی می‏شود.

ارباب‏مجنی هدف از برگزاری این مسابقات را گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد و افزود: حفظ روحیه نشاط و آمادگی بسیجیان، ترویج فرهنگ ورزش همگانی سالم و نظام‏مند از دیگر اهداف این دوره از مسابقات است.

مسئول برگزاری رقابت‏های فوتسال جام ولایت در شاهرود ادامه داد: تیم برتر این دوره از مسابقات به مسابقات ناحیه‏ای بسیج راه خواهد یافت.

انتهای پیام/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول