اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی فوتسال مقاومت کرمان‌:

صعود به لیگ برتر فوتسال از برنامه‌های راهبردی است

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتسال مقاومت کرمان گفت: قصد داریم‌ با موفقیت در این مسابقات بار دیگر زمینه‌ساز بازگشت فوتسال کرمان به لیگ برتر کشور شویم.

صعود به لیگ برتر فوتسال از برنامه‌های راهبردی است

مهدی هادی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: تیم فوتسال مقاومت کرمان آماده حضور مقتدرانه در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور است.

وی افزود: این تیم طی سه ماه گذشته تشکیل و تمرینات خود را در کرمان آغاز کرده است و طی این مدت تمرینات بدنسازی و تاکتیکی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و برای حضوری پر‌رنگ و همراه با موفقیت خود را آماده مسابقات کرده‌ایم، امیدوارم بتوانیم با ارائه بازی‌هایی زیبا و تماشاگر پسند به همراه کسب نتایج مطلوب بار دیگر فوتسال کرمان را در سطح لیگ برتر کشور ببینیم.

هادی‌زاده‌ با اشاره به حضور 15 بازیکن بومی در تیم فوتسال مقاومت کرمان گفت: این تیم ‌متشکل از بازیکنانی بومی است، فوتسال کرمان‌ طی سال‌های اخیر استعداد‌های زیادی را به خود دیده و چند بازیکن برتر و مطرح را در سطح نخست کشور معرفی کرده است.

مربی تیم فوتسال مقاومت کرمان گفت: با اتکا به همین بازیکنان و حمایت‌های انجام گرفته از این مجموعه می‌توان بار دیگر فوتسال کرمان را به سطح نخست کشور باز‌ گرداند.

وی عنوان کرد: البته در این بین باید از هواداران و علاقمندان فوتسال تقاضا کنم این تیم را تنها نگذارند و با حضور خود در هنگام برگزاری مسابقات داخلی و حمایت از این تیم و بازیکنان جوان و با آتیه بومی زمینه موفقیت این تیم را در لیگ دسته اول کشور فراهم آورند، هواداران می‌توانند وزنه‌ای قابل اتکا برای موفقیت این تیم باشند.

به گزارش فارس، تیم فوتسال مقاومت کرمان در هفته نخست لیگ دسته اول فوتسال قهرمانی کشور جمعه 19 آبان میزبان تیم فوتسال یزد است.

این دیدار از ساعت 15 و 30 دقیقه در سالن مجموعه ورزشی استانداری کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول