اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از هفته اول لیگ دسته یک فوتسال کشور

شهرآورد فوتسال مشهد نیمه‌تمام باقی ماند

خبرگزاری فارس: اعتراض تماشاچیان به تصمیم داور، سبب نیمه تمام ماندن شهرآورد فوتسال مشهد در هفته اول لیگ دسته یک فوتسال کشور شد.

شهرآورد فوتسال مشهد نیمه‌تمام باقی ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، احمد نعمتی؛ سرمربی تیم فوتسال اقتدار نوین مشهد پس از نیمه‌تمام ماندن نخستین بازی تیمش از هفته اول لیگ دسته یک فوتسال کشور مقابل تیم فوتسال پروفیل زالی اظهار کرد: هر دو تیم بازی زیبایی به ‌نمایش گذاشتند و در تمام طول بازی تماشاچیان ایستاده بازی را تماشا می‌کردند.

وی عنوان کرد: در نیمه اول تیم حریف توانست با 5 گل در مقابل 3 گل ما پیروز از زمین بازی به رختکن برود.

نعمتی با اشاره به اینکه در نیمه دوم بازی، تیم فوتسال فردوسی یکپارچه حمله شد، افزود: با بازی خوب بازیکنان تا 5 دقیقه پایانی بازی، 6 بر 5 از تیم حریف پیش بودیم که در یک غفلت نتیجه بازی به تساوی تبدیل شد.

وی افزود: بازیکن حریف در ثانیه‌های پایانی در شرایطی که توپ با دستش برخورد داشت گل هفتم پروفیل زالی را به ثمر رساند که مورد اعتراض برخی تماشاچیان قرار گرفت و به‌ دلیل اغتشاشات به ‌وجود آمده در 20 ثانیه پایانی، بازی نیمه‌تمام باقی ماند تا برای مشخص شدن نتیجه منتظر تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون باشیم.

نعمتی در مورد بازی بعدی تیمش گفت: در هفته دوم  لیگ دسته یک فوتسال کشور، روز پنج‌شنبه 25 آبان ماه میهمان نماینده بابل هستیم.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول