اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز:

اعمال سلایق شخصی فوتسال را زمین‌گیر کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی تایلند به دلیل اعمال سلایق شخصی و تک‌محوری بودن کمیته فوتسال قابل پیش‌بینی بود.

اعمال سلایق شخصی فوتسال را زمین‌گیر کرده است

افشین دبیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تیم ملی ایران روزی که در بازی‌های آسیایی مقابل تایلند شکست خورد باید احساس خطر کرده و برای حضور در مسابقات جهانی در خود تحول ایجاد می‌کرد، اما تمام نصیحت‌های دلسوزان فوتسال راه به جایی نبرد و گوش شنوایی وجود نداشت.

وی تصریح کرد: کارشناسان فوتسال در جلسات هم‌اندیشی نقاط ضعف تیم را برشمرده و چنین روزهایی را پیش‌بینی کردند، اما به هیچ یک از این توصیه‌ها جامه عمل پوشانده نشد و عملاً شاهد سنگین‌ترین شکست فوتسال ایران در رقابت‌های جهانی شدیم.

دبیری با انتقاد از نحوه انتخاب بازیکنان تیم ملی ادامه داد: جواد اصغری‌مقدم با تجربه‌ای که داشت می‌توانست در بازی مقابل کلمبیا گره‌گشا باشد، اما به خاطر لج‌بازی با باشگاه دبیری خط قرمز بر نام وی کشیدند. 

وی ادامه داد: وحید شمسایی و فرهاد فخیم نیز به دلایل واهی از تیم ملی خط خوردند و سه بازیکن مصدوم به تایلند بردند تا عملاً در بازی‌های سخت دستشان خالی باشد.

دبیری افزود: تمام دنیا آرزوی داشتن مربی همانند حسین شمس را دارند، آن وقت وی را با کارنامه درخشان در مسابقات دوره گذشته و قهرمانی‌های متعدد در آسیا کنار گذاشتند و تیم ملی را به مربیان مدنظر خود سپردند.

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز تاکید کرد: هیچ ایرانی به خاطر عرق ملی دوست ندارد شاهد شکست تیم کشورش باشد، اما عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی تایلند به دلیل اعمال سلایق شخصی و تک‌محوری بودن کمیته فوتسال قابل پیش‌بینی بود.

دبیری اظهار کرد: به جرأت می‌توانم ادعا کنم حتی اگر تیمی از لیگ برتر فوتسال ایران در مسابقات حضور می‌یافت بهتر از تیم ملی نتیجه می‌گرفت و این طلایی‌ترین فرصت ایران برای حضور در  بین چهار تیم جهان بود که به سادگی از دست رفت و سال‌ها باید افسوس شکست بازی مقابل کلمبیا را بخوریم.

وی در مورد آینده کمیته فوتسال کشور گفت: کارنامه آقایان که از دست دادن قهرمانی آسیا و شکست از یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های فوتسال جهان است، جای هیچ‌گونه دفاعی نداشته و من اگر به جای آقای ترابیان بودم همین امروز استعفا می‌دادم.

انتهای پیام/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول