اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از اتفاقات شهرآورد فوتسال مشهد

سرمربی تیم فوتسال پروفیل زالی مشهد استعفا داد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال پروفیل زالی مشهد گفت: تا مشخص شدن وضعیت مالکیت و حامی مالی این باشگاه در تمرینات شرکت نمی‌کنم.

سرمربی تیم فوتسال پروفیل زالی مشهد استعفا داد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، حسین اسلامی پس از دیدار تیم فوتسال پروفیل مقابل تیم فوتسال اقتدار نوین فردوسی دیگر تیم مشهدی که با وجود برتری با نتیجه 7 بر 6 در 20 ثانیه پایانی بازی نیمه‌تمام ماند، اظهار کرد: علی‌رغم شرایط نامناسب مالی و مشخص نبودن وضعیت مالکیت باشگاه، بازیکنان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: بعد از این بازی به مدیران باشگاه اعلام کرده‌ام در صورت مشخص نشدن وضعیت مالکیت باشگاه و حامی مالی تیم، از این پس به عنوان سرمربی با تیم همکاری نمی‌کنم.

اسلامی اظهار داشت: با وجود اینکه مبلغ قراردادهای بازیکنان زیر 2 میلیون تومان است تاکنون فقط مبلغ 50 هزار تومان از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند ولی با بازی خوب خود مقابل تیم فوتسال اقتدار نوین فردوسی نشان دادند که همه چیز پول نیست.

سرمربی تیم فوتسال پروفیل زالی مشهد در مورد اتفاقات فنی این بازی گفت: با آشنایی کامل از نقاط ضعف و قوت تیم فردوسی توانستیم در 10 دقیقه اول 3 بر صفر از تیم حریف پیش بیفتیم.

وی ادامه داد: تیم فوتسال اقتدار نوین فردوسی نیمه دوم این بازی را تهاجمی آغاز کرد و مدام در حال حمله بود تا اینکه یک دقیقه مانده به پایان بازی 6 بر 5 عقب افتادیم.

اسلامی با اشاره به اینکه پیش‌بینی عقب افتادن از تیم حریف را می‌کردیم، بیان کرد: در بین دو نیمه از بازیکنان خواستیم در صورت عقب افتادن فقط بازی خودشان را انجام دهند که توانستیم با بیرون کشیدن دروازه‌بان در دقایق پایانی و حمله 5 نفره نتیجه بازی را 6 بر 6 مساوی کنیم.

وی ادامه داد: گل هفتم را در لحظات پایانی در شرایطی به ثمر رساندیم که تیم یکپارچه حمله بود تا اینکه با ورود یک تماشاچی به زمین و ضرب و شتم داور به‌خاطر اعتراض به برخورد مشکوک توپ به دست بازیکن ما قبل از زدن گل آخر بازی نیمه‌تمام ماند.

اسلامی با اشاره به اینکه با وجود تمامی مشکلات در صورت داشتن حامی مالی می‌توانیم جزو مدعیان باشیم گفت: امیدوارم تا روز پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه که مقابل تیم نفت امیدیه در اهواز دیدار خواهیم داشت مشکلات حل شود تا بتوانیم روند خوبی را با گرفتن نتیجه در مقابل این تیم که سال گذشته عملکرد خوبی را از خود نشان داده است، داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتسال پروفیل زالی مشهد خاطرنشان کرد: نتیجه نیمه‌تمام بازی شهرآورد فوتسال مشهد از هفته اول رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال کشور تا آخر هفته از سوی فدراسیون اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول