اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور

اوضاع مطلوب فوتسالیست‌های صبا برای آسیایی شدن

خبرگزاری فارس: پیروزی‌های متوالی در رقابت‌های دور رفت لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم صبای قم را در جدول رده‌بندی مسابقات بالاتر از مدعیان مطرح لیگ به صدر فرستاده است.

اوضاع مطلوب فوتسالیست‌های صبا برای آسیایی شدن

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تاکنون 9 هفته از دیدارهای دور رفت مسابقات این فصل لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور سپری شده است ولی با توجه به اینکه جدول مسابقات 13 تیمی است هر هفته یک تیم استراحت می‌کند و صبای قم نیز در هفته هفتم با قرعه استراحت برخورد کرد و هشت بازی انجام داده است.

صبا تنها تیمی است که فراز و نشیب نداشته است

نگاهی به اتفاقات رخ داده در دیدارهای 9 هفته سپری شده از نیم فصل نخست بازی‌های لیگ دسته برتر فوتسال امسال نشان می‌دهد که عملکرد نماینده فوتسال استان قم در این مسابقات نه تنها فراز و نشیب نداشته بلکه هر روز بر قدرت این تیم افزوده می‌شود و قوی‌تر شدن صبایی‌ها نشان داد که صدرنشینی آنها می‌تواند در نهایت به نخستین قهرمانی فوتسال قم در لیگ برتر و صعود صبا به لیگ قهرمانان فوتسال باشگاه‌های آسیا بینجامد.

آغاز موفق در میهمانی تبریز

فوتسالیست‌های صبای قم در گام نخست رقابت‌های لیگ دسته اول این فصل شروع خوبی داشتند و برابر شهرداری تبریز به برتری رسیدند و در گام دوم در جدالی حساس با راه ساری در خانه پیروز شدند و بدین ترتیب شش امتیاز اندوختند.

تنها شکست صبا بر اثر اشتباه داوران در مشهد

اما در دیدار سوم که مسابقه‌ای خارج از خانه بود تیم فوتسال صبای قم با وجود شایستگی و توانمندی در کسب پیروزی در میهمانی تیم فرش آراء مشهد، با اشتباهات فاحش داوران به تیم میزبان باخت و بدین ترتیب نخستین باخت این فصل را متحمل شد.

با این حال صبای قم در هفته چهارم در خانه دست به کار بزرگی زد و موفق شد میهمان شیرازی خود یعنی تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس را با نتیجه پر گل 9 بر دو شکست دهد و تا پایان هفته نهم هیچ نتیجه‌ای مشابه و پرگل‌تر از این نتیجه رقم نخورده است.

با این حال صبای قم در هفته پنجم به شهر ساوه رفت و در حالی که دیدار آنها به دلیل درگذشت ناگهانی بازیکن تیم شهرداری ساوه با سه هفته تاخیر برگزار شد اما شاگردان قدرت‌الله باقری در ساوه دست به کار بزرگی زدند و میزبان خود را با حساب هشت بر چهار از پیش رو برداشتند.

تنها تساوی لیگ چهاردهم برابر قهرمان آسیا

موفقیت‌های صبای قم می‌توانست در دیدار هفته ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ادامه یابد اما صبایی‌ها برد سه بر یک تا دقایق پایانی برابر تیم مدعی صنایع گیتی پسند اصفهان را با تساوی سه بر سه عوض کردند تا برای نخستین بار در خانه متوقف شوند.

صبای قم در هفته هفتم با قرعه استراحت برخورد کرد و در لیگ برتر به میدان نرفت اما در هفته هشتم به شهر تهران رفت تا در مقابل تیم میانه جدولی میثاق تهران بازی کند که سرانجام این بازی سخت را با حساب دو بر یک به سود خود به پایان برد.

پیروزی در بزرگترین بازی فصل قبل از جام جهانی

نماینده شایسته فوتسال قم در هفته نهم در خانه میزبان بزرگترین بازی هفته بود و طی آن در حضور بیش از 2500 تماشاگر قمی در مقابل تیم فوتسال دبیری تبریز که ترکیبی از ستاره‌های فوتسال ایران بود، با نتیجه عجیب هفت بر یک به برتری رسید تا بیش از پیش قدرت خود را برای قهرمانی در این فصل نشان دهد.

در فاصله چهار هفته تا پایان دور رفت چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نوبت دیدار صبای قم با حفاری اهواز تیم سوم جدول رده‌بندی رسیده است، دیداری که اول آذر ماه در شهر اهواز برگزار می‌شود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم صبای قم از هشت بازی با کسب 19 امتیاز رتبه نخست را در اختیار دارد، صنایع گیتی پسند اصفهان با 18 امتیاز در مکان دوم ایستاده است و تیم حفاری اهواز با 17 امتیاز رده سوم را در اختیار دارد.

انتهای پیام/78002/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول