اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند:

قدرت تیمی فوتسال ایران بالاتر از کلمبیا است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: جوانان ما در تیم ملی فوتسال بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته‌اند اما انتظار از بازیکنان با تجربه تیم بیشتر است.

قدرت تیمی فوتسال ایران بالاتر از کلمبیا است

علیرضا افضل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بازی‌های تیم ملی فوتسال کلمبیا را که از تلویزیون مشاهده کردم، این تیم را از لحاظ تاکتیکی و بدنی بسیار آماده دیدم و کلمبیا نشان داد که بسیار قوی‌تر از تیم‌هایی مانند مراکش و پاناما است.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما باید در دیدار برابر کلمبیا بسیار قوی‌تر و باهوش‌تر از بازی‌های گذشته خود عمل کنند چرا که ملی‌پوشان ما در بازی‌های گذشته خود نشان دادند که زیاد سر حال نیستند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند ادامه داد: بازیکنان ما در بازی‌های گذشته به دلیل اینکه قصد داشتند گل‌های بیشتری بزنند در حملات عجول و در دفاع نیز خوب عمل نمی‌کردند.

وی گفت: فرصت جبران گل‌های خورده در بازی‌های جام جهانی بسیار سخت است و تیم ایران هرگاه گل می‌زند باید بتواند از گل زده خود دفاع کند و به سرعت گل تساوی را دریافت نکند.

افضل تاکید کرد: جوانان ما در تیم ملی بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته‌اند اما انتظار از بازیکنان با تجربه تیم بیشتر است.

وی افزود: این صحیح است که تیم کلمبیا تیم خوبی است اما  قدرت تیمی ایران بالاتر از این تیم است و می‌توانیم با یک بازی حساب شده تیم کلمبیا را نیز از پیش رو برداریم.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول