اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید مطرح کرد

ساماندهی 103 هزار مزار شهید/ مشکلات خودپردازهای بانکی برای جانبازان

خبرگزاری فارس: معاون عمران و مسکن بنیاد شهید با اشاره به مشکلات خودپردازهای بانکی برای جانبازان گفت: تاکنون ساماندهی 103 هزار مزار شهید در کشور انجام شده که معادل 50 درصد کل مزارهای شهداست.

ساماندهی 103 هزار مزار شهید/ مشکلات خودپردازهای بانکی برای جانبازان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حسین هادیانی صبح امروز در جریان سفر به بوشهر برای بازدید از پروژه‌های بنیاد شهید در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: در کل کشور 220 هزار مزار شهید داریم که باید کار ساماندهی آن‌ها را انجام دهیم که تاکنون کار ساماندهی 50 درصد این تعداد یعنی حدود 103 هزار مزار انجام شده است.

وی افزود: وضعیت ساماندهی مزار شهدا در استان بوشهر نسبت به میانگین کشوری مطلوب است و باید بیش از گذشته در این مسیر حرکت کرد.

معاون بنیاد شهید تصریح کرد: ساماندهی گلزارهای شهدا کار مهمی است و اثری از شهدا به جای گذاشته و در تقویت فرهنگ شهید و شهادت مؤثر خواهد بود.

هادیانی گفت: تلاش‌های زیادی کردیم تا اعتبارات ساماندهی گلزارهای شهدا در ردیف بودجه قرار گیرد و از محل اعتبارات تملک دارایی‌هایی تامین شود که این امر محقق شد.

* خودپردازهای بانکی معضلی برای جانبازان شده است

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با مناسب‌سازی محیط شهری اشاره کرد و ادامه داد: طبق قانون انجام این کار بر عهده سازمان بهزیستی بوده اما به خاطر مشکلاتی که سازمان بهزیستی داشته ما خود نیز وارد عمل شدیم.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید اضافه کرد: با توجه به سن بالای بسیاری از جانبازان در کل کشور، نیاز است موضوع مناسب‌سازی محیط شهری به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

هادیانی اذعان داشت: تاکید داریم دستگاه‌های اجرایی مناسب‌سازی محیط شهری را برای جانبازان رعایت کنند و مواردی همچون رمپ، سرویس بهداشتی را در اولویت قرار دهند.

وی متذکر شد: نحوه نصب دستگاه‌های خودپرداز بانکی برای استفاده جانبازان مشکل‌ساز شده و به خوبی نمی‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند بنابراین انتظار داریم بانک‌ها جایگاه مناسب خودپرداز برای استفاده جانبازان را فراهم کنند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول