اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

پیشرفت 13 درصدی پروژه مجتمع توانبخشی جانبازان یاسوج

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اقدامات صورت گرفته مجتمع آسایشگاه توانبخشی جانبازان یاسوج تاکنون 13 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پیشرفت 13 درصدی پروژه مجتمع توانبخشی جانبازان یاسوج

سید مصطفی مهدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، روحیه شهادت‌طلبی را ضامن استقلال و آزادی ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: اساسی‌ترین مأموریت این نهاد فرهنگ شهادت‌طلبی بوده که به برکت خون شهدا انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های کاری خود در این سازمان اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته اولویت کاری در پنج حوزه به صورت تخصصی اجرایی می‌شود که مهم‌ترین آنها اشتغال، طرح سپاس از خانواده‌های شاهد و ایثارگر، ترویج فرهنگ شهادت و ترویج خوداتکایی است.

مهدی هدف از اولویت‌بندی کاری در این حوزه را هویت‌بخشی و عزت‌مندی جامعه هدف ذکر کرد و بیان داشت: با برنامه‌ریزی درصدد رسیدگی به وضعیت تحصیلی و کاهش مشکلات عمده فرزندان شهدا، آزادگان و جانبازان هستیم.

این مسئول اذعان کرد: تاکنون این مرکز سعی در پرداخت معوقات آزادگان و جانبازان داشته که در صورت پرداخت نکردن معوقات این قشر از جامعه پیگیری‌های لازم نیز صورت می‌گیرد.

مهدی در پاسخ به سؤالی مبنی بر سرگذشت ساماندهی گلزار شهدای شهر یاسوج اظهار کرد: با حضور استاندار وقت این استان کارگروه ساماندهی گلزار شهدا تشکیل و در این جلسه مقرر شده بود با اقدامات اولیه آب، برق و راه گلزار شهدا تا پایان آذر ماه سال جاری ساماندهی شود.

وی به ساخت آسایشگاه جانبازان در این استان اشاره کرد و گفت: مجتمع توانبخشی و فرهنگی ورزشی به منظور رفاه جانبازان این سازمان جزو پروژه‌های مهر ماندگار بوده که با 13 درصد پیشرفت کاری در افقی روشن شاهد بهره‌برداری از این طرح هستیم.

مهدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیمارستان سلمان واقع در خیابان تختی یاسوج به آزادگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس خدمات لازم را ارائه می‌دهد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به تعداد شهدا، جانبازان و ایثارگران این استان اشاره کرد و گفت: این استان ولایت‌مدار هزار و 800 شهید، 9 هزار جانباز و 317 آزاده تقدیم به نظام کرده که امیدواریم از خادمین این افراد و خانواده‌های آنها باشیم.

وی به یادواره‌های شهدا اشاره کرد و گفت: برای اجرایی شدن یادواره‌ها باید با برنامه پیش برویم و فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول