اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید فریدونکنار خبر داد

پرداخت تسهیلات مسکن به جانبازان فریدونکناری

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فریدونکنار از ارائه تسهیلات 12 و 25 میلیون تومانی مسکن جانبازان در فریدونکنار در 83 فقره خبر داد.

پرداخت تسهیلات مسکن به جانبازان فریدونکناری

مجید حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگاردر فریدونکنار بیان داشت: در سطح شهرستان از جامعه هدف ما، شش نخبه برجسته علمی داریم.

به گفته وی، 90 نفر از خانواده‌ها تحت طرح محبان الرضا به مشهد مقدس اعزام شدند و 90 نفر نیز که برای سفر حج عمره ثبت نام کرده بودند سال گذشته به مکه مکرمه و مدینه منوره مشرف شدند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فریدونکنار تصریح کرد: در طول سال 35 مورد یادواره‌های شهدا در فریدونکنار برگزار می‌شود که آماری خیره‌کننده است.

وی اضافه کرد: امسال نیز بیست و پنجمین دوره متوالی یادواره سرداران و 350 شهید شهرستان با محوریت سردار رشید اسلام حاج حسین بصیر برگزار شد که در سطح کشور نیز بی‌نظیر است.

به گفته حسین‌پور، پرداخت حقوق دوران اسارت به 45 آزاده شهرستان پرداخت شد. 50 درصد آن پرداخت شد و 50 درصد به صورت سهام در اختیارشان قرار می‌گیرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: در مناسبت‌های مختلف 10 مورد غبارروبی گلزارهای شهدا انجام می‌شود و در حوزه تسهیلات 83 فقره وام مسکن نیز برای جامعه هدف اعطا کردیم.

وی گفت: این تسهیلات با سود چهار درصد وام 12میلیون تومانی روستایی و 25 میلیون تومانی شهری بوده است که 70 نفر موفق شدند وام را جذب کنند و بقیه در نوبت هستند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول