اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آب و فاضلاب استان البرز خبر داد

نصب شیرآلات هوشمند در منازل جانبازان کرجی

خبرگزاری فارس: مدیر کل آب و فاضلاب استان البرز از آغاز اجرای طرح نصب شیرآلات هوشمند در منازل جانبازان سرافراز جنگ تحمیلی ساکن شهرستان کرج خبر داد.

نصب شیرآلات هوشمند در منازل جانبازان کرجی

حسین نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی هشت سال دفاع مقدس بسیاری از جوانان ایران اسلامی از کار، زندگی، درس و تحصیل خود گذشتند و برای دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب و خاک میهن خود به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند.

وی تصریح کرد: برخی از آنها در طول نبرد با دشمنان اسلام و انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل آمده و تعداد دیگری از این جوانان برومند جانباز شدند.

مدیر کل آب و فاضلاب استان البرز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خدمت به جانبازان وظیفه بسیار مهمی است که بر عهده همه مردم و مسئولان کشور قرار دارد، ادامه داد: این جنبازان به دلیل مشکلات جسمی که دارند در انجام برخی امور شخصی با مشکل روبه‌رو هستند که باید برای رفع آنها تمام تلاش خود را به کار بندیم.

نوری در پاسخ به این پرسش که چندی پیش طرح‌هایی تحت عنوان نصب شیرآلات هوشمند به صورت رایگان در منازل جانبازان البرزی مطرح شد، سرنوشت اجرای این طرح‌ها به کجا رسید؟‌ گفت:‌ ما با جدیت اجرای این طرح را پیگیری می‌کنیم و از همان ابتدا نیز به دستگاه‌های مرتبط مانند بنیاد شهید اعلام کردیم که هر کمکی در این زمینه لازم باشد، آب و فاضلاب استان البرز پیشگام خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا شیرآلاتی هوشمندی تحت عنوان شیرهای فتوالکتریک تهیه شده که به زودی نصب آنها در منازل جانبازان سرافراز ساکن شهرستان کرج آغاز خواهد شد.

مدیر کل آب و فاضلاب استان البرز ابراز داشت: این شیرها به صورت هوشمند بوده و برای بهره‌برداری از آنها نیاز به استفاده از دست و باز کردن شیر نخواهد بود.

نوری متذکر شد: بنابراین جانبازانی که از این شیرآلات استفاده می‌کنند، دیگر نیازی به همراهی افراد نداشته و این شیرها به صورت اتوماتیک عمل می‌کنند.

وی در پایان عنوان کرد: از مزایای دیگر شیرآلات هوشمندی که قرار است در منازل جانبازان کرج نصب شود، کاهش در مصرف آب است که امیدواریم از این خدمت راضی باشند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول