اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی در دیدار با جانبازان قطع نخاع:

خدمت بی‌منت به جانبازان وظیفه تمام مسئولان است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی در دیدار با جانبازان قطع نخاع گفت: خدمت بی‌منت به جانبازان وظیفه تمام مسئولان است.

خدمت بی‌منت به جانبازان وظیفه تمام مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدحسین فروزان‌مهر همزمان با تاسوعای حسینی در دیدار با جانبازان قطع نخاع مستقر در آسایشگاه جانبازان مشهد از جانبازان به عنوان رهروان حقیقی علمدار کربلا، حضرت ابوالفضل(ع) یاد کرد و اظهار کرد: عملی ‌کردن تاکیدات مقام معظم رهبری به عنوان افتخار بزرگ خانواده جانبازان کشور مبنی بر تقویت و ترویج فرهنگ ایثارگری وظیفه‌ای خطیر برای تمام مسئولان به‌ویژه نهادهای دخیل در امور فرهنگی است.

وی تاکید کرد: اشاعه این فرهنگ و نهادینه ‌شدن در جامعه متضمن استمرار عزت و استقلال ایران اسلامی است.

استاندار خراسان رضوی یادآور شد: تمام اقدامات انجام شده و در حال اجرا برای افزایش رفاه جانبازان و خانواده‌هایشان نخواهد توانست گوشه‌ای از خدمات و جانفشانی‌های آنان را جبران کند و تنها خداوند متعال قادر است اجر آنان را عطا کند.

فروزان‌مهر از بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان متولی اصلی خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و جانبازان، آزادگان و ایثارگران یاد و تصریح کرد: این امر به معنای ساقط شدن وظیفه از سایر دستگاه‌های اجرایی نیست و تمام مسئولان باید خود را خادم بی‌منت این عزیزان بدانند.

وی ادامه داد: کرامت و عزت نفس جانبازان در عدم طرح خواسته‌هایشان نباید سبب ایجاد کندی در روند خدمت‌رسانی و رفع مشکلات آنان شود.

وی اشتغال را یکی از دغدغه‌های خانواده‌های معزز جانبازان برشمرد و گفت: سهمیه مصوب برای جذب آنان در دستگاه‌های اجرایی خراسان‌رضوی بایستی به طور کامل محقق شود.

استاندار خراسان رضوی در این دیدار ضمن موافقت با اختصاص یک واحد مرکز رفاهی استانداری خراسان رضوی به بنیاد شهید و امور ایثارگران صرفا با هدف استفاده جانبازان پیشنهاد کرد: این مرکز می‌تواند تا زمان تکمیل پروژه مرکز توانبخشی جانبازان برای فعالیت‌های توانبخشی این عزیزان تجهیز و مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین تعدادی از جانبازان قطع نخاع نیز در سخنانی به بیان دیدگاه‌ها و طرح خواسته‌هایشان پرداختند.

انتهای پیام/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول