اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور/

تیم فوتبال کاسپین قزوین به مصاف نماینده مازندران می‌رود

خبرگزاری فارس: از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور فردا تیم کاسپین قزوین به مصاف نماینده مازندران می‌رود.

تیم فوتبال کاسپین قزوین به مصاف نماینده مازندران می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین در هفته دوم این مسابقات تیم کاسپین شهرداری‌های قزوین از ساعت 15:30 عصر فردا در ورزشگاه شهید رجایی قزوین به مصاف میهمان خود تیم محمودآباد مازندران خواهد رفت.

تیم فوتبال کاسپین قزوین که جواز حضور در این فصل از مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور را با خرید امتیاز تیم کاوه تهران کسب کرده است در نخستین دیدار خود در گچساران توانسته گاز این شهر را با نتیجه تساوی 2 بر 2 متوقف کند.

رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور 28 تیم در دو گروه چهارده تیمی برگزار می‌شود و از هر گروه این مسابقات دو تیم به طور مستقیم جواز حضور در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور را کسب می‌کنند.

یکی از ویژگی‌های بارز تیم کاسپین قزوین در نخستین فصل حضورش در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور استفاده از بازیکنان توانمند بومی است تا این تیم بتواند در سال‌های آینده با صعود به مراحل بالاتر لیگ فوتبال باشگاهی ایران موجب رشد و ترقی این رشته ورزشی در استان باشد.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول