اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم هندبال کاسپین قزوین:

قضاوت ضعیف داور 3 امتیاز بازی را از تیم کاسپین گرفت

خبرگزاری فارس: مربی تیم کاسپین قزوین با اشاره به تساوی تیمش مقابل تیم نیروی زمینی تهران در هفته چهارم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور گفت: قضاوت ضعیف داور سه امتیاز بازی را از تیم کاسپین گرفت.

قضاوت ضعیف داور 3 امتیاز بازی را از تیم کاسپین گرفت

محمد باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه تیم کاسپین قزوین در طول دو بازی گذشته خود با عملکرد ضعیف داوری نتیجه خوبی نگرفته است، اظهار کرد: متأسفانه در بازی با نیروی زمینی داوران پنالتی را در آخرین دقایق نادیده گرفتند و همین امر موجب شد با تساوی بازی را ترک کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این دیدار بازیکنانم بازی یک‌دست و روانی را به نمایش گذاشتند، افزود: در دقایقی از این بازی ما از حریف خود بهتر بودیم و تنها با بدشانسی و قضاوت ناعادلانه داور در برخی از صحنه‌ها بازی را با نتیجه تساوی به پایان رساندیم.

باقری تصریح کرد: هفته گذشته نیز در دیدار مقابل شهرداری تبریز داور گل صحیح بازیکنان کاسپین قزوین را خطا اعلام کرد و مانع دستیابی تیم به پیروزی شد.

مربی تیم کاسپین قزوین در ادامه با اشاره به اینکه در دو دیدار قبلی خود در رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور می‌توانستیم برنده از زمین بازی خارج شویم، افزود: قضاوت ضعیف داوران به نوعی دو پیروزی حساس را از تیم کاسپین قزوین در این فصل از مسابقات گرفت.

وی با تمجید از بازی شاگردان خود در دیدار مقابل تیم هندبال نیروی زمینی تهران عنوان کرد: بازیکنان تیم کاسپین قزوین در این دیدار خوب ظاهر شدند و با هوشیاری بالای خود تلاش زیادی کردند تا پیروز شوند.

باقری ادامه داد: نیروی زمینی هم در این دیدار تیم دست و پا بسته‌ای نبود و با توجه به اینکه در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور چند بازیکن جدید جذب کرده بود با روحیه‌ای بالا در مقابل تیم کاسپین قزوین حاضر شد.

مربی تیم هندبال کاسپین قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بازیکنان تیم کاسپین در دو بازی آخر خود در رقابت‌‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با یکدیگر هماهنگ شده بودند و بازی‌های روان‌تری را به نمایش گذاشته‌اند در دیدارهای آینده قطعا با ترکیب بهتر و کاملی برای پیروز شدن در مسابقات به مصاف حریفان خواهیم رفت.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول