اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توقف برابر چوکای تالش

کاسپین 3 امتیاز بازی خانگی را از دست داد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال کاسپین قزوین در بازی خود مقابل تیم چوکای تالش متوقف و 3 امتیاز بازی خانگی را از دست داد.

کاسپین 3 امتیاز بازی خانگی را از دست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم کاسپین قزوین مقابل تیم چوکای تالش تن به نتیجه تساوی یک بر یک داد.

در این بازی که در حضور نزدیک به 100 تماشاگر قزوین در ورزشگاه شهید رجایی این شهر برگزار شد، شاگردان مجید رضایی در دیداری که می‌توانستند پیروز بازی باشند، تنها توانستند یک امتیاز را به دست آورند.

در نیمه نخست این بازی بازیکنان تیم چوکای تالش فرصت‌های خوبی روی دروازه تیم چوکای تالش ایجاد کردند که با کم دقتی مهاجمان این تیم، فرصت‌ها به گل تبدیل نشد.

بازیکنان تیم چوکای تالش در ادامه دامنه حملات خود را روی دروازه چوکای تالش بیشتر کردند و در نهایت توانستند در دقیقه 27 توسط علی امامی نخستین گل بازی را به سود خود رقم بزنند.

بازیکنان تیم کاسپین قزوین پس از به ثمر رساندن گل نخست در صورتی که انتظار می‌رفت بتوانند با نتایجی که تیم چوکای تالش در بازی‌های قبلی خود گرفته بود بازی را به سود خود در نیمه نخست به پایان برسانند در یک فرصت از مهاجمان تیم چوکای تالش غافل شدند و در دقیقه 35 توسط علی امامی گل تساوی را دریافت کردند.

بازیکنان تیم کاسپین پس از این گل تلاش زیادی کردند تا در نیمه نخست باز هم به گل برسند که در نهایت این اتفاق صورت نگرفت تا دو تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به رختکن بروند.

در آغاز نیمه دوم این بازیکنان کاسپین بودند که با ارسال توپ از جناحین و بازی‌های تک‌ضرب و روان می‌توانستند در چند صحنه گل برتری را مقابل تیم چوکای تالش به ثمر برسانند که با بدشانسی این امر نیز صورت نگرفت.

اما مهم‌ترین فرصت این دیدار در واپسین ثانیه‌های بازی رقم خورد به طوری که توپ ارسالی از جناحین بازیکنان تیم کاسپین با بدشانسی مهاجمان این تیم به تیرک عمودی دروازه خورد و بخت مسلم گل‌زنی از دست رفت تا آه از نهاد تماشاگران و کادر فنی تیم کاسپین بلند شود.

تیم فوتبال کاسپین قزوین با این بازی با کسب 5 امتیاز در مکان هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

شاگردان رضایی در دیدارهای گذشته خود در گچساران تیم نفت و گاز این شهر را مغلوب کردند، در بازی مقابل دریای محمودآباد مازندران با نتیجه پرگل پنج بر صفر به برتری رسیدند و در بازی سوم خود نیز با دو گل نتیجه را تیم مقاومت تهران واگذار کردند.

رقابت‌های دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور بیست و هشت تیم در دو گروه 14 تیمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول