اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی و تندرستی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان روانسر

تمامی برنامه‌ها در مسیر تندرستی تدوین شود‌

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تندرستی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان روانسر گفت: انجام هیچ برنامه‌ای بدون وجود بهداشت امکان‌پذیر نیست و باید تمامی برنامه‌ها در مسیر سلامتی و تندرستی تدوین شود‌.

تمامی برنامه‌ها در مسیر تندرستی تدوین شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراد میرزایی در نشست شورای بهداشت روستاهای بخش مرکزی شهرستان روانسر که در دهستان حسن‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: بهداشت و تندرستی از موضوعات مهم و اساسی در پیشرفت و توسعه جوامع است و تأمین‌، حفظ و ارتقای سطح سلامت جسمانی و روانی دانش‌آموزان باعث تربیت نیروی انسانی خلاق، متهعد و باانگیزه می‌شود‌.

میرزایی افزود‌: سلامت یکی از موضوعات مهم در تمامی امور بوده بنابراین انجام هیچ برنامه‌ای بدون وجود بهداشت امکان‌پذیر نیست و باید تمامی برنامه‌ها در مسیر سلامتی و تندرستی تدوین شود‌.

معاون پرورشی و تندرستی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان روانسر بهداشت و تندرستی را از موضوعات مهم و اساسی در پیشرفت و توسعه جامعه عنوان کرد و گفت: توجه به بهداشت محیط‌های آموزشی باعث پیشرفت تحصیلی و تربیتی دانش‌آموزان می‌شود‌.

میرزایی نقش مدرسه را در سلامت دانش‌آموزان و توسعه فرهنگ سلامت بسیار مهم بیان کرد و گفت: برنامه سلامت دانش‌آموزی از طریق طرح موضوعاتی در جلسات شورای بهداشت بررسی می‌شود.

گفتنی است، در این نشست پاکسازی روستاها از فضولات حیوانی و زباله، دفع بهداشتی فاضلاب و بهسازی سرویس‌های بهداشتی مدارس بررسی شد.

انتهای پیام/2700/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول