اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس:

توزیع اعتبارات بهداشتی در مناطق محروم عادلانه نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر بهداشت با توجه به مناطق محروم در سطح کشور باید توجه ویژه‌ای به بهداشت و درمان استان‌های محروم از جمله کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد.

توزیع اعتبارات بهداشتی در مناطق محروم عادلانه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی عصر امروز در مراسم افتتاحیه دستگاه رادیولوژی و پکس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به واقعه بزرگ عاشورا اشاره و اظهار کرد: از رسالت‌های مهم در جریان عاشورا قیام ابا عبدالله حسین(ع) بود که حضرت زینب(س) به عنوان پیام‌رسان کربلا با بیانات شیوا و سخنان شکافنده خود جنایات امویان را برملا کرد و واقعه عاشورا را زنده نگه داشت.

رسانه‌ها در دفاع از عدالت و حقیقت گام بردارند

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما باید به تاسی از بیانات حضرت زینب(س) کلام حق را به عنوان مسئولیت رسانه‌ها بدانیم و این هنرمندان اهل قلم باید در پی کشف حقیقت و دفاع از عدالت گام‌های پایداری بردارند.

زارعی اذعان کرد: بحث بهداشت و درمان در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار جدی بوده و به دلیل سطح درآمد و معیشت این استان به نسبت دیگر استان‌ها شرایط پایین‌تری را در این خصوص داریم که مردم جهت رفع نیازهای درمانی و بیماری‌های خود به بخش دولتی مراجعه می‌کنند.

وی ابراز داشت: برای سرویس‌دهی و خدمات مناسب و توجه به میزان رضایت‌مندی مردم باید بخش درمان دولتی را تقویت کرد که توجه به این امر  و وحدت در برنامه‌ها همت مسئولین اجرایی و متولیان امر در این خصوص را می‌طلبد.

این مسئول ادامه داد: به دلیل حساسیت موضوع با تمام وجود از ظرفیت‌های موجود برای پیشبرد اهداف در بخش‌های مختلف بهداشت و درمان در این استان و در حوزه مسئولیت‌های دانشگاه علوم پزشکی نهایت استفاده را داشته باشیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس تصریح کرد: در بخشی که در آینده نزدیک در کمیسیون بودجه 92 وجود دارد نمایندگان باید با اهتمام و همت بیشتر این بخش از حوزه را جهت پیشرفت در سطح استان تقویت و اقدامات لازم را اعمال کنند.

زارعی توجه به توزیع اعتبارات در بخش بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد را از ضروریات مهم برشمرد و گفت: در توزیع عادلانه اعتبارات باید با نگاه متعهدانه و مسئولیت‌پذیر پیش رویم که در این صورت روند رو به رشدی خواهیم داشت.

وی اذعان کرد: برای استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها باید با مسئولین در تعامل بود که توجه به این امر در توسعه دانشگاه، آموزش بهتر، تجهیزات آموزشی بهداشتی موثر است.

زارعی به مزایای افتتاح دستگاه رادیولوژی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج اشاره کرد و بیان داشت: راه‌اندازی و استفاده از این دستگاه نقش بسیار مهمی در کاهش هزینه‌های بیماران دارد که امیدواریم در افقی روشن شاهد راه‌اندازی چنین دستگاه‌هایی در دیگر بیمارستان‌ها این استان باشیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: با توجه و عنایت ویژه وزیر بهداشت به دانشگاه‌های علوم پزشکی و مناطق محروم در سطح کشور، کهگیلویه و بویراحمد نیاز به توجه و حمایت بیشتری در این خصوص است.

زارعی ادامه داد: ضرورتی که برای تقویت علوم پزشکی وجود دارد به منظور سرویس‌دهی بهتر و مضاعف به بیماران است.

انتهای پیام/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول