اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری گنبدکاووس:

مدیران گنبدی برای رفع مشکلات بهداشتی عزم جدی داشته باشند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان گنبدکاووس گفت: همه مسئولان در رفع مشکلات بهداشتی شهرستان عزم جدی داشته باشند.

مدیران گنبدی برای رفع مشکلات بهداشتی عزم جدی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدتقی قزل‎سفلی در جلسه شورای سلامت این شهرستان با ‏اشاره به عزم جدی مسئولان و مردم در پاکسازی حاشیه جاده نفت از زباله و ‏حل معضل زیست محیطی گدم‎آباد و کارهای مشابهی که در شهرستان گنبدکاووس انجام شده است، اظهار داشت: این رویه را می‌توان در خصوص رفع ‏مشکل صنوف آلاینده روستای تقی‎آباد و دفع بهداشت فاضلاب روستای زابل‎آباد نیز به کار بست و در بین مردم در خصوص رعایت بهداشت محیطی فرهنگ‎سازی کرد.

وی بر همکاری دستگاه‎های دست‎اندرکار در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد و افزود: مسئولان در خصوص این اقدامات باید عزم ‏جدی داشته باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان گنبدکاووس رعایت نکردن مسائل ‏بهداشتی را مخل آسایش مردم دانست و گفت: ‏مسائل بهداشتی از مسائل مهم شهرستان است.

قزل‎سفلی شهرستان گنبدکاووس را مستعد ایجاد بیمارستان 800 تختخوابی ‏دانست و افزود: برای اختصاص اعتبار ساخت دو بیمارستان 400 تختخوابی باید پیگیر زمین ‏باشیم و تا زمانی که زمین تخصیص نیابد امکانات تخصیص نمی‎یابد.‏

وی عرضه سیمان پاکتی به جای سیمان فلّه‌ای را برای کارگاه‎های موزائیک‌سازی ‏و بلوک‎زنی را اجباری‏ دانست و خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از بیماری تنفسی کارگران و ساکنان نزدیک این کارگاه‎ها عرضه سیمان فله ممنوع می‌شود.

رئیس بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: برای رفع نیاز درمانی شهرستان گنبدکاووس 12 متخصص به جمع پزشکان متخصص ساکن شهرستان گنبدکاووس افزوده خواهد ‏شد.

حسن رحیم‎زاده با قرائت دستور جلسه ‏این شورا اظهار داشت: 15 هزار دیابتی در شهرستان وجود دارد که پایگاه ویژه این ‏بیمارستان در بیمارستان طالقانی قرار دارد.

انتهای پیام/2307/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول