اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت قم خبر داد

رشد خدمات درمانی در کهک / افراد غیر کارشناس اظهار‌نظر نکنند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت قم گفت: ارائه خدمات درمانی در بخش کهک برخلاف برخی ادعاها در سال‌های اخیر رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

رشد خدمات درمانی در کهک / افراد غیر کارشناس اظهار‌نظر نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مجید محمدیان با اشاره به برخی اظهارنظرهای غیر منصفانه و خلاف واقع پیرامون ناقص بودن چرخه بهداشت و درمان کهک اظهار کرد: با وجود بیان مطالب غیر کارشناسی از زبان افرادی که در خصوص مسائل بهداشتی و درمانی هیچ‌گونه تخصصی ندارند در سال‌های اخیر خدمات بهداشتی درمانی در بخش کهک رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

وی با بیان اینکه برخی افراد در موضع‌گیری‌های مختلف مدعی کاهش سطح خدمات در بعضی حوزه‌ها در مرکز بهداشتی درمانی کهک شده‌اند، افزود: طبق ضوابط و تشکیلات شبکه‌های بهداشت و درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خدمات قابل ارائه در مراکز بهداشتی درمانی کشور در سطح یک، شامل خدمات پزشکی عمومی، دندان پزشک، آزمایشگاه و خدمات مراقبتی از قبیل مراقبت مادر باردار، واکسیناسیون، تنظیم خانواده، بهداشت محیط و پیشگیری از بیماری‌ها است که در مرکز کهک ارائه می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت استان قم با تاکید بر اینکه در هیچ یک از این مراکز در سطح کشور خدمات تخصصی پزشک و بخش مراقبت ویژه دیده نشده است و ارائه نمی‌شود، اظهار کرد: در سال‌های اخیر نه تنها تجهیزاتی از مرکز بهداشتی درمانی کهک کسر نشده، بلکه به منظور رفاه حال شهروندان تجهیزات پزشکی جدیدی مانند DC شوک نیز برای مرکز تهیه شده است.

محمدیان خاطرنشان کرد: علاوه بر خدمات اورژانس 115 که در سال‌های اخیر در منطقه مستقر شده است، آمبولانس ویژه مرکز بهداشتی درمانی کهک در صورت نیاز خدمات لازم را به شهروندان ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون مشکل کمبود دارو در شهر کهک گزارش نشده است، گفت: مرکز بهداشتی درمانی کهک و داروخانه خصوصی فعال در سطح شهر خدمات دارویی در شیفت صبح و عصر را به بیماران ارائه می‌کند و در نوبت شب نیز داروهای اورژانسی مورد نیاز بیماران در مرکز بهداشتی درمانی کهک موجود است.

رئیس مرکز بهداشت استان قم با بیان اینکه در حال حاضر خدمات بهداشتی درمانی در مرکز کهک در دو شیفت صبح و عصر به بیماران ارائه می‌شود، تصریح کرد: در شیفت شب نیز پزشک و بهیار کشیک در مرکز برای ویزیت بیماران اورژانسی حضور دارند.

محمدیان تاکید کرد: مرکز بهداشتی درمانی کهک در ایام تعطیلات و مناسبت‌های مختلف به صورت فعال خدمات بهداشتی و درمانی لازم را به مراجعان ارائه می‌کند.

وی همچنین با رد هرگونه ادعا پیرامون متروکه شدن مرکز کهک خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر بیش از 300 میلیون ریال صرف بازسازی و تعمیرات مرکز بهداشتی درمانی کهک شده است.

انتهای پیام/2258/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول