اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی خبر داد

پلمب 15 کارگاه خوراک دام و طیورغیر مجاز در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: با تلاش‌های بازرسان بهداشتی اداره کل دامپزشکی استان 15 واحد کارگاه تولید خوراک دام و طیور غیرمجاز در سطح استان پلمب شد.

پلمب 15 کارگاه خوراک دام و طیورغیر مجاز در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی، بهراد زندیه از پلمب 15 کارگاه تولید خوراک دام و طیور غیرمجاز در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه بهداشت خوراک دام و طیور در بهره‌وری اقتصادی دامداری‌ها، سلامت دام و در نهایت نقش برجسته آن در بهداشت عمومی جامعه، اداره کل دامپزشکی استان از سال‌های پیش طرح ساماندهی کارخانجات خوراک دام و طیور را اجرا کرده و در سال گذشته به اتمام رسانیده است.

وی با تقدیر از کارشناسان اداره نظارت و حراست اداره کل دامپزشکی استان در برخورد جدی با این کارگاه‌های غیرمجاز گفت: این کارگاه‌ها به صورت زیرزمینی مشغول به کار بودند که همگی با حکم قضایی و به صورت ضربتی پلمب شدند.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی افزود: با هرگونه تولیدکننده خوراک دام و طیور غیرمجاز فاقد پروانه برخورد جدی و قانونی خواهیم کرد.

زندیه در ادامه از تشکیل نخستین جلسه کمیته تخصصی بهداشت خوراک دام و طیور در استان خبر داد و تصریح کرد: این کمیته مشترک با حضور اساتید دانشگاه،مسئولان فنی کارخانجات خوراک دام و طیور و کارشناسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت و جایگاه بهداشت خوراک دام و طیور در بهره‌وری اقتصادی دامداری‌ها، سلامت دام و در نهایت نقش برجسته آن در بهداشت عمومی جامعه را مورد تاکید قرار داد.

وی تصریح کرد: با هرگونه تولید خوراک دام و طیور غیرمجاز فاقد پروانه بهداشتی دامپزشکی برخورد جدی و قانونی خواهیم کرد.

زندیه در ادامه از 250 مورد نمونه‌برداری از تولیدات کارخانجات تولید خوراک دام و طیور استان در جریان شش ماه اول خبر داد و افزود: با موارد مغایر برخورد قانونی لازم انجام پذیرفته است.

انتهای پیام/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول