اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم:

مشکلات بخش درمانی و حوزه بهداشت در رباط کریم برطرف شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کرج بر حل مشکلات و کمبودهای بخش درمانی و حوزه بهداشت در این شهرستان تأکید کرد.

مشکلات بخش درمانی و حوزه بهداشت در رباط کریم برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، بیژن سلیمان‌پور صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات بخش درمان این شهرستان اظهار داشت: تمهیدات لازم برای توسعه بخش‌های درمان و احداث بیمارستان و مراکز درمانی در این شهرستان باید انجام شود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون شهروندان در این شهرستان با کمبود مراکز درمانی و بهداشتی مواجه بوده و لازم است تا مسئولان برای توسعه این مهم اقدامات لازم را انجام دهند.

این مسئول با بیان اینکه نرخ جمعیت و افزایش آن می‌طلبد تا مراکز درمانی این شهرستان توسعه یافته و تجهیزات و امکانات آن نیز به‌روز شود افزود: بیماران و شهروندان در رباط کریم نباید برای کوچک‌ترین تشخیص بیماری سرگردان شده و در بسیاری از موارد به تهران مراجعه کنند.

* کمبود نیروی پزشک متخصص و امکانات درمانی

فرماندار رباط کریم از مهم‌ترین مشکلات جدی در بخش درمان رباط کریم را کمبود پزشک متخصص و امکانات درمانی عنوان کرد و گفت: ضعف جدی و اساسی شهرستان رباط کریم در بخش درمان کمبود و نبود نیروهای متخصص است لذا بیماران خاص در رباط کریم با مشکل مواجه بوده و سختی‌های بسیار زیادی را متحمل می‌شوند.

سلیمان‌پور در ادامه به بیمارستان حضرت فاطمه‌الزهرا(س) در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تنها بیمارستان این شهرستان که در گذشته با مشکلات و کمبودهای بسیار زیادی در بخش‌های مختلف مواجه بود به دلیل تغییر مدیریتی هم‌اکنون رو به بهبود است.

وی تأکید کرد: باید تلاش خود را در زمینه توسعه مراکز درمانی و ارتقای تجهیزات و امکانات پزشکی بیشتر کرده و در مسیر خدمت‌رسانی به مردم گام برداریم.

فرماندار رباط کریم گفت: هر چند که ابن بیمارستان روند رو به بهبود را در بخش‌های مختلف طی می‌کند اما هنوز گزارشاتی از نارضایتی مردم اعلام می‌شود که باید هر چه سریع‌تر این مشکلات نیز برطرف شود.

سلیمان‌پور افزود: رفع مشکلات این بیمارستان و تأمین نیازهای مردم در بخش درمان نیازمند نگاه ویژه مسئولان بوده چراکه مدیریت بیمارستان به تنهایی قادر نخواهد بود این مشکلات را مرتفع سازد.

وی تخصیص اعتبارات، ارائه امکانات و تجهیزات درمانی و پزشکی و همچنین تأمین نیروهای متخصص را از مهم‌ترین اقداماتی عنوان کرد که مسئولان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

*وعده‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در این شهرستان محقق نشده است

فرماندار رباط کریم در بخشی دیگر از سخنان خود به عدم تحقق وعده‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و افزود: سال گذشته طی بازدیدها و تصمیماتی که مسئولان این دانشگاه برای توسعه و احداث بخش‌های درمانی در این شهرستان انجام دادند، هنوز محقق نشده است لذا انتظار داریم با توجه به مشکلات بسیار زیاد این شهرستان درباره کمبود مراکز درمانی این مهم از سوی مسئولان پیگیری جدی و اساسی شود.

سلیمان‌پور گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان خدمت‌رسانی به مردم است لذا هر مسئولی با توجه به اختیاراتی که دارد باید در مسیر خدمات‌رسانی به مردم گام برداشته و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نکند و موجبات رضایتمندی مردم را فراهم نماید.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول