اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان:

تعهدات سه دور سفر رئیس‌جمهور به زنجان 2700 فقره است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: تعداد تعهدات سه دور سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان 2 هزار و 730 فقره اعلام شده است.

تعهدات سه دور سفر رئیس‌جمهور به زنجان 2700 فقره است

سعید عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در مجموع 30 پروژه در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تعریف شده است که میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها 47.53 درصد اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد مصوبات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در سال‌جاری 21 فقره است، خاطرنشان کرد: میزان پیشرفت فیزیکی این مصوبات 57.37 درصد است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه 45 مصوبه و 145 پروژه برای شرکت‌ها و ادارات زیر نظر وزارت نیرو در استان زنجان تعریف شده است، اضافه کرد: این پروژه‌ها در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 41.14 درصد برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان 75 پروژه دارد، ادامه داد: میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها 67.27 درصد اعلام شده است.

عباسی با بیان اینکه 92 پروژه و طرح برای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تعریف شده است، تصریح کرد: این پروژه‌ها از پیشرفت 53.97 درصدی برخوردار است.

وی تاکید بر اینکه در حال حاضر 126 پروژه برای اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در نظر گرفته شده است، یادآور شد: میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها نیز 45 درصد برآورد شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به اینکه 62 پروژه سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از پیشرفت 49.92 درصدی برخوردار است، خاطرنشان کرد: اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز 282 پروژه دارد.

وی با بیان اینکه 124 پروژه در اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان تعریف شده است، اضافه کرد: میزان پیشرفت این پروژه‌ها 38.56 درصد اعلام شده است.

عباسی افزود: 49 پروژه نیز در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان تعریف شده است.

انتهای پیام/73006/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول