اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خبر داد

اجرای 50 میلیارد ریال پروژه عمران شهری و روستایی در آبپخش

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش از اجرای 50 میلیارد ریال پروژه عمران شهری و روستایی در آبپخش در سال جاری خبر داد.

اجرای 50 میلیارد ریال پروژه عمران شهری و روستایی در آبپخش

احمد خرم‌روز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی شاهد رشد و پیشرفت نسبتا خوبی در آبپخش هستیم و به ویژه در توسعه زیرساخت‌ها به موفقیت‌های لازم رسیده‌ایم.

وی افزود: آبپخش از لحاظ موقعیت جغرافیایی در محور مواصلاتی سه استان جنوبی کشور قرار دارد و ترافیک بسیار بالایی دارد و تکمیل و بهبود وضعیت بولوار اصلی آبپخش از اولویت‌های مسئولان است.

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: با تلاش شورای اسلامی و شهرداری و با همکاری بخشداری شاهد تکمیل بولوار انقلاب در آبپخش هستیم و تاکنون 2 لاین از این بولوار تکمیل شده و در ماه جاری نیز قطعه سوم این پروژه تکمیل می‌شود و بخش عمده‌ای از مشکلات ترافیکی آبپخش مرتفع می‌شود.

خرم‌روز از اجرای 50 میلیارد ریال پروژه عمران شهری و روستایی در آبپخش خبر داد و تصریح کرد: هم‌اکنون تعداد 29 پروژه در حوزه شهری و روستایی آبپخش با بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست.

وی اضافه کرد: احداث ساختمان بخشداری و احداث و تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری آبپخش از مهم‌ترین طرح‌های اجرایی است.

بخشدار آبپخش از احداث دومین اورژانس جاده‌ای آبپخش خبر داد و گفت: این مهم با تلاش همه مسئولان به زودی نهایی می‌شود.

خرم‌روز بیان کرد: اجرا و تکمیل 14 طرح عمران شهری آبپخش که با اهتمام شورای اسلامی و شهرداری اجرایی شده نیز از دیگر برنامه‌های مهمی است که انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در تمام حوزه‌های عمران شهری و روستایی در سال جاری گام‌های اساسی برداشته‌ایم و انتظار داریم با تامین به موقع اعتبارات شاهد راه‌اندازی طرح‌های در دست ساخت باشیم.

بخشدار آبپخش اظهار داشت: چهار طرح هادی روستایی در منطقه و تکمیل راه‌های روستایی نیز از جمله اقدامات برای توسعه آبپخش در سال جاری است.

انتهای پیام/2451/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول