اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز تأکید کرد

تسریع روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام تبریز

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: تسریع روند اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام و در دست اجرای شهرداری در اولویت کاری مدیریت شهری تبریز قرار گرفته است.

تسریع روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در جمع مدیران ارشد شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: در حال حاضر و با توجه به قرار گرفتن در ماه‌های پایانی سال جاری و نیز در پیش بودن فصل بودجه‌ریزی برای سال 92، مدیریت شهری تبریز تلاش جدی برای تسریع روند اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، خدماتی و مشارکتی را در دستور کاری خود قرار داده است.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود همچنین با اعلام این که روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌های شاخص و بزرگ عمرانی، خدماتی و مشارکتی شهرداری رضایت‌بخش و مثبت است افزود: در حال حاضر اجرای طرح‌های بزرگی چون توسعه ترمینال بزرگ، ساماندهی درب گجیل، طرح عتیق، پارک بزرگ، میدان آذربایجان، چند طرح مسیرگشایی از جمله فاز سوم خیایان شهیدان ذاکر، زیباسازی و نورپردازی طرح تبادل امام علی‌بن‌ابیطالب‌ (ع)، ده‌ها پروژه سرمایه‌گذاری در دست اجرا و دیگر طرح‌ها با روندی مطلوب در حال انجام است و مدیران شهرداری باید تمام تلاش خود را برای سرعت بخشیدن به روند اجرایی این پروژه‌ها و دیگر طرح‌های در دست اجرا به کار گیرند.

نوین در عین حال از برنامه‌ریزی جامع و کلان مدیریت شهری تبریز برای پیش‌بینی و تدوین طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ جدید در لایحه بودجه سال آینده شهرداری خبر داد. 

انتهای پیام/ل/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول