اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راه روستایی اداره راه و شهرسازی استان هرمزگان:

12 پروژه راه روستایی در رودان در دست احداث است

خبرگزاری فارس: معاون راه روستایی اداره راه و شهرسازی هرمزگان گفت: در حال حاضر 12 پروژه راه روستایی به طول 36 کیلومتر در شهرستان رودان در حال اجراست.

12 پروژه راه روستایی در رودان در دست احداث است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، رضا لری پیش‌ازظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: رودان در سال‌جاری 12 پروژه راه روستایی به طول 36 کیلومتر را در دست احداث دارد.

وی هدف و تاثیرات اجرایی این پروژه‌ها را تسهیل در تردد روستائیان، رونق بخشیدن و توسعه روستاها، تسهیل در انتقال محصولات کشاورزی به محل فروش، افزایش ایمنی تردد و کاهش استهلاک مصرف سوخت اعلام کرد.

معاون راه روستایی اداره راه و شهرسازی هرمزگان افزود: با بهره‌برداری از این 12 پروژه راه روستایی در شهرستان رودان، 15 روستا با یک‌هزار و 315 خانوار از نعمت راه روستایی آسفالته بهره‌مند خواهند شد.

لری ادامه داد: برای آسفالت و بهره‌برداری از این پروژه‌های روستایی بیش از 38 میلیارد ریال هزینه لازم است که در صورت تامین اعتبار تا پایان شهریورماه 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

در شهرستان رودان 70 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت راه روستایی آسفالته برخوردار هستند که نسبت به سایر شهرستان‌های استان وضعیت مطلوبی دارند.

انتهای پیام/88001/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول