اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بوسه مرگ بر جاده‌های ریگان

طی 2 هفته 9 نفر در ریگان جان باختند

خبرگزاری فارس: بخشدار گنبکی ریگان گفت: طی دو هفته گذشته 9 نفر جان خود را در محور ترانزیتی ریگان ـ ایرانشهر از دست دادند.

طی 2 هفته 9 نفر در ریگان جان باختند

مصطفی زینت‌بخش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ریگان اظهر داشت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه کامیون روز گذشته در محور ریگان ـ ایرانشهر بعد از سه‌راهی گنبکی سرنشین خودروی پراید در دم جان باخت.

وی علت تصادف را انحراف به چپ خودروی پراید اعلام کرد و افزود: طی دو هفته گذشته در ریگان 9 نفر جان خود را در این مسیر از دست دادند.

بخشدار گنبکی ریگان عدم وجود پاسگاه پلیس راه در این شهرستان را عامل افزایش آمار تلفات جاده‌ای برشمرد و خواستار راه‌اندازی هرچه سریع‌تر پاسگاه پلیس راه در این شهرستان شد.

زینت‌بخش خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مصوبه پاسگاه پلیس راه ریگان ـ ایرانشهر قرار بود در ریگان راه‌اندازی شود در جایی دیگر راه اندازی شد که هیچ تأثیری بر جاده‌های ریگان ندارد.

به گزارش فارس، جاده ترانزیتی ریگان ـ ایرانشهر ـ چابهار یکی از جاده‌های پرتردد استان کرمان است که هفته‌ای چندین کشته در آن رخ می‌دهد و نیاز به راه‌اندازی پاسگاه پلیس راه دارد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول